جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 تير 1395     
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد:
با دقت، جدیت و سرعت می توان رکورد ماندگاری در کارنامه ریلی پایتخت به ثبت رساند

به گزارش شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در برنامه رونمایی از دستگاه BTM در محل اداره برق میدان شهدا یا حضور شهردار منطقه 13 و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و کارکنان شرکت آهاب و شرکت بهره برداری مترو تهران و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص حفاری و لاینینگ خط 6 ، گفت: بسیار خرسندم که در خدمت همکاران خوب عمران هستم و خدا را شاکرم که این توفیق را یافتم تا بتوانم در جمعی پر انرژی و زحمت کش حضور یابم و قطعا این زحمتی که در این کار کشیده می شود همان چیزی است که دین آن را مقدس نامیده است.

دکتر سید مازیار حسینی در ادامه رو به کارگران تصریح کرد: شما زحمت کشان کسانی هستید که در شرایط سخت با هوای نامناسب همراه با صدای ناهنجار و رطوبت تمام سختی را تحمل نموده و مجاهدت می نمایید.

وی اذعان داشت: هدف اصلی از حضور در این مکان عرض خدا قوت و خسته نباشید به کارکنان زحمت کش بود و اینکه قطعا این خدمات مورد رضایت خداوند واقع خواهد شد و پاداش این کار برای شما باقیات و صالحات است.

حسینی در ادامه افزود: در حال حاضر در خط 6 با زحمت و تلاش کارکنان عزیز، نتایج خوب و مطلوبی حاصل شده و بنده امیدواریم که با دقت، جدیت و سرعت بتوانیم رکورد ماندگاری را در کارنامه ریلی شهر تهران به ثبت رسانیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم این تلاش ها بتواند آسایش و آرامش مردم را فراهم سازد، ضمن اینکه در خط 6 و ادامه خط 7 عملیات در قسمت هایی است که تا به حال هیچ امکاناتی نداشته و این خطوط، خطوطی هستند که جنوب شهر را به شمال غرب تهران وصل و از مرکز تهران می گذرد، که قطعا همین امر می تواند در کیفیت خدمت رسانی به مناطق محروم تأثیر به سزایی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: این مقدار حفاری و لاینینگ در این منطقه به پایان رسیده و امیدوارم که تا پایان سال جاری خط به بهره برداری رسیده و قطعا منتظر اتمام عملیات نخواهیم بود و به محض اتمام کار در هر قسمت، خدمت رسانی در همان منطقه را آغاز می نماییم.

حسینی با اشاره به این که این کار بسیار حساس و قابل توجه است، بیان کرد: امیدوارم که با همین دقت و سرعتی که تا به حال پیش رفته است، پروژه ادامه یابد و به تعهداتی که به شهروندان و همچنین شهردار تهران داده ایم وفادار بوده و عمل نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: از زحمات عزیزان در پارک شهر که حامی مالی این خط می باشند و این طرح را با تمام مشکلاتی که وجود داشته حمایت نمودند، تشکر می نمایم، بدیهی است که اگر کاری با موفقیت صورت می گیرد قطعا با همکاری  تیم قوی و کاربلد آن پروژه  انجام پذیرفته است، قطعا یک کار خوب و قوی حتما باید کارفرما، مشاور و پیمان کار خوب، دانا و توانا داشته باشد تا موفق باشد.

دکتر مازیار حسینی در خاتمه ضمن تشکر از جناب مهندس سید جعفر تشکری هاشمی معاون اسبق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  که در طی این چند سال با تمام وجود در خدمت مترو بوده و کارهای ارزشمندی را به ثمر رسانده،  اذعان داشت: امیدوارم این توفیق را داشته باشم تا در خصوص مترو بتوانم با کمک و همدلی همکارانم در شهرداری، کارهای خوبی را عرضه و به مردم و شهروندان تهرانی خدمت رسانی کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: