جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 شهريور 1393     
60 میلیون تومان وام بلاعوض جهت نوسازی مینی بوس های فرسوده داخل شهری تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: درحال حاضردر شهر تهران در حدود 1100 دستگاه مینی بوس فرسوده با عمر بالای 15 سال وجود دارد که با هماهنگی های انجام گرفته با ستاد سوخت ، از حدود یک سال پیش فراخوان جهت جایگزینی مینی بوس های فرسوده صادر شده است.در حال حاضراستقبال خوبی از این فراخوان صورت پذیرفته و تعداد بسیاری از مالکین خودرو های فرسوده  مراجعه کرده و هم اکنون در حال پیگیری مراحل مقدماتی نوسازی  آن هستند.

پیمان سنندجی درادامه  گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: تسهیلاتی که دولت برای نوسازی این مینی بوس ها در نظر گرفته است، شامل 20 میلیون تومان شهرداری تهران ، 20 میلیون تومان محیط زیست و 20 میلیون تومان وزارت کشوراست که تمامی این اعتبارات به صورت وام بلا عوض در اختیار مالکین مینی بوس های فرسوده قرار می گیرد.

وی در ادامه  افزود : با توجه به قیمت مینی بوس ها که در حال حاضر در حدود 100 میلیون تومان است ، مالک مینی بوس پس از اسقاط خودروی خود که مبلغی در حدود 10 میلیون تومان از ستاد سوخت دریافت می کند و در واقع  آورده شخص محسوب می شود ، می بایست مابقی آن را با گرفتن وام ازبانک عامل پرداخت کند.

وی خاطر نشان کرد : مینی بوس های جدید از 4 شرکت خودرو سازی داخلی است که محصولات خود را برای مراجعه کنندگان به نمایش گذاشته است تا به انتخاب مالک و با توجه به مشخصات ظاهری و فنی مینی بوس ها و همچنین بودجه خود فرد ، خودروهای تعیین شده را پس از انجام مقدمات کارتحویل گیرند.

سنندجی در پایان با اشاره به این مطلب که به احتمال زیاد تا پایان سال جاری تمامی این مینی بوس ها نوسازی خواهند شد گفت: در حال حاضر تعداد 200 دستگاه مینی بوس در اولویت اول هستند که  امید واریم  طی چند ماه آینده اولین سری آن ها تحویل داده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: