جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 شهريور 1393     
دولت انگلستان 42 میلیارد پوند برای افزودن 900 مایل به شبکه بزرگراه ها سرمایه گذاری می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،دولت انگلستان برای افزودن 900 مایل بزرگراه استراتژیک به شبکه بزرگراهی خود تا سال 2012، 42 میلیارد پوند سرمایه گذاری می کند.

این سرمایه گذاری به منظور بهبود شبکه ی بزرگراه های موجود و افزایش مسیر های درجه"A" می باشد.

بیش از 9 میلیارد پوند از ین سرمایه ها صرف حفظ و نگهداری می شود که 6 میلیارد پوند این مبلغ صرف تقویت و نگهداری 3000 مایل از شبکه بزرگراهی این کشور می گردد.

در مقایسه با دوره سال 2001 تا 2010 که 574 مایل به این شبکه افزوده شد،دولت وقت برنامه ریزی کرد تا سالانه به میزان 35 درصد کل بزرگراه ها یعنی چیزی در حدود 926 به شبکه بزرگراهی بیافزاید.

"این ظرفیت اضافه به طور عمده با ایجاد بزرگراه های هوشمند و تعریض های انتخابی به منظور کاهش اثرات تخریبی محیط زیست،به دست می اید."

وزیر راه انگلستان گفت:"بخش مهمی از برنامه اقتصادی دراز مدت،ساخت آینده ای روشن تر برای انگلستان است.در حال حاضر مشکلاتی را که دولت گذشته در اثر اضافه کردن 35 درصد ظرفیت اضافی به شبکه مسیر های کشور ایجاد کرده بود را،حل می کنیم."

این تصمیم سخت دولت باعث شد تا در حال حاضر قادر باشیم سالیانه 3 میلیارد پوند به توسعه شبکه بزرگراهی سرمایه تزریق کنیم.

"این کار را با حداکثر دقت بر روی مسائل زیست محیطی انجام می دهیم."

به دنبال اظهارات دولت در پائیز 2014،برنامه ریزی ای مضاعف حاکی از افزودن طرح های بیشتری که شامل نوسازی و بهبود بزرگراه A303  در جنوب شرقی و A47 در شرق انگلستان،می باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: