جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 شهريور 1393     
آموزش بمب‌سازی در منزل!

ایسنا: نهاد "الملاحم" شاخه تبلیغاتی القاعده در مجله جدید خود به زبان انگلیسی به نام "فلسطین خیانت وجدان گناهکار" با مطرح کردن و آموزش راه‌های مختلف ساخت مواد منفجره و بمبگذاری کردن خودرو، اعلام کرده که القاعده در آینده نزدیک مناطقی را در داخل آمریکا مورد هدف قرار می‌دهد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، این مجله انگلیسی زبان وابسته به القاعده نوشته است که کازینوهای لاس وگاس، نفت کش‌ها، دانشکده‌های نظامی، فروشگاه‌های معروف، میدان تایمز در نیویورک و مقر رئیس نیروی هوایی آمریکا در کلورادو را مورد هدف قرار خواهد داد.

این ادعا نشان می‌دهد که احتمال حمله به داخل آمریکا از سوی القاعده نزدیک است.

یک مسئول نیروی هوایی آمریکا در این باره گفت: ما به خوبی آگاه هستیم که علم، تجربه و هوشیاری خاصی پشت مجله مذکور وجود دارد و احتمال اجرایی شدن تهدیدات القاعده وجود دارد.

گروه تروریستی القاعده از تمام مسلمانان جهان خواسته تا برنامه‌های مطرح شده در مجله را دنبال کنند و به حملات در داخل آمریکا بپردازند.

این مجله وابسته به تندروهای مسلح به چگونگی ساخت بمب در منزل و چگونگی ساخت و استفاده از بمب‌های دست ساز در خودرو پرداخته است تا جایی که باعث شده در آمریکا تدابیر شدید امنیتی اتخاذ شود.

این مجله 9 صفحه‌ای چگونگی ساخت بمب در آشپزخانه را آموزش داده و تعدادی مقاله در خصوص ماشین‌های بمب‌گذاری شده و جدول زمانی حملات تروریستی آن‌ها در غرب نیز در آن وجود دارد.

القاعده در این مجله اعلام کرده که در زمان برگزاری نماز جمعه این مناطق را مورد هدف خود قرار می‌دهد و تضمین کرده که هیچ مسلمانی آسیب نمی‌بیند.

مجله مذکور همچنین خواهان حمله به اماکن و مناطقی است که اسرائیلی‌ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها در آن جا رفت و آمد دارند.

فعالیت‌های این مجله برآماده سازی تندروها متمرکز است تا اینکه آنان را به تروریست تبدیل و بتواند حملات تروریستی خود را پایه‌ریزی کند. مجله القاعده تمام مسلمانان در کشورهای غربی را تشویق می‌کند تا دست به حملات تروریستی بزنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: