جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 شهريور 1393     
مردم از سیاسی‌کاری خسته‌اند

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، علی جلیلیان در همایش تکریم امام زاده حسن(ع) حمیل که امروز(10 شهریور) که در محل این امام زاده برگزار شد، اظهار کرد: مردم انتظار دارند سه قوه در کنار هم و به دور از اختلاف کار کنند.

 

وی گفت: هیچ یک از قوا نباید بصورت جزیره ای و جدا از دیگر قوا عمل کند، همه قوا باید زیر نظر مقام معظم رهبری و در راستای پیشرفت نظام گام بردارند.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم از سیاسی کاری خسته‌اند، گفت: مجلس باید با تصویب قوانین زنده و پویا و دولت نیز با تلاش برای تحقق وعده هایش در جهت خدمت به مردم گام بردارند.

 

جلیلیان به مذاکرات هسته ای کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اگر چه موافقت خود را با مذاکرات اعلام کردند، اما از همان ابتدا غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و غربی ها را پیش بینی کرده بودند.

 

وی افزود: تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان به خوبی بی صداقتی آمریکا و غرب را نشان داد.

 

وی گفت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب نیازی به آمریکا و غرب نداشته و از این پس هم نخواهیم داشت و خودمان در داخل کشور از عهده کارهای خودمان بر می‌آییم.

 

این نماینده مجلس در ادامه به فعالیت گروه تروریستی داعش اشاره و آنها را دست پرورده و ساخته دست آمریکا، عربستان و چند کشور غربی دانست.

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: آنها امیدوار بودند این گروهک بر مسلمانان سلطه یابد که با استقامت مردم سوریه در این کشور زمین گیر شدن، سپس با این تصور که فرماندهان ارتش فعلی عراق از بعثی‌ها هستند و می توانند در این کشور به نتیجه برسند به عراق حمله کردند.

 

جلیلیان گفت: اگر داعش روزی به شهرهای مقدس عراق از جمله کربلا حمله کند و یا در مرزهای ما تحرکی داشته باشد با تمام توان مقابلش خواهیم ایستاد.

 

وی گفت: معتقدم کشورهایی که داعش و گروهک های اینچنینی را ساخته اند در نهایت خودشان مجبور به از بین بردن آنها می شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: