جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 بهمن 1392     
استفاده از همه ظرفیت خدمات شهری برای برف روبی از سطح شهر

به گزارش شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که از شب گذشته همه ظرفیت خدمات شهری برای برف روبی در حال استفاده است ، گفت : بنا به اظهار پلیس راهور همه شریان های شهری باز است و مشکلی برای عبور و مرور شهروندان وجود ندارد .

مهندس مجتبی عبداللهی با بیان این مطلب گفت : در سه روز گذشته همه نیروهای خدمات شهری در مناطق 22 گانه تلاش داشتند تا با پاکسازی به موقع شهر از برف و اقدامات به موقع ، شهر تمیز و پاکیزه باشد و مشکلی برای تردد شهروندان وجود نداشته باشد .

وی افزود : از شب گذشته و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی نیز این اقدامات به شکل ویژه ای دنبال شد و همه نیروهای در حالت آماده باش بودند و با تمام ظرفیت همه اقدامات لازم در حال انجام است .

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد : هم اکنون و بنا به اظهار پلیس راهور همه شریان های شهری باز است و مشکلی برای عبور و مرور شهروندان وجود ندارد .

عبداللهی خاطر نشان کرد : همه نیروهای خدمات شهری ، سازمان ها مرتبط با برف روبی در حال فعالیت هستند و از همه ظرفیت استفاده می شود .

وی افزود : علاوه بر این از طریق بازدیدهای میدانی و همچنین از مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نیز اقدامات در حال رصد است تا در صورت هرگونه مشکلی اقدام لازم انجام شود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: