جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 شهريور 1393     
نباید حق الناس را به جریانات سیاسی ببخشیم

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران صبح امروز طی سخنانی در سیزدهمین دوره جشنواره شهیدرجایی-بزرگداشت روز کارمند- گفت: چیزی که برای ما در شهرداری پایتخت اصل است، این است که لحظه لحظه خدمت به مردم حق الناس است. بنابراین حق نداریم حق الناس را به جریانات سیاسی ببخشیم. چون آن ها نمی خواهند کار کنند بلکه می خواهند حرف بزنند. اگر مدیری بخواهد کار کند، فرصت حرف زدن ندارد. باید بایستد، کار کند و تعهد خود را به مردم انجام دهد.

محمدباقر قالیباف در این مراسم که در محل سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر مخصوصا شهدای عزیز دولت، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم و به ارواح طیبه این دو شهید عزیز و بزرگوار درود می فرستیم. امیدواریم در مسیر زندگی خود این توفیق را داشته باشیم که در راه خدمت به مردم و همچنین راه شهدا و امام شهدا (ره) بتوانیم خالصانه انجام وظیفه کنیم. همچنین این هفته و روز که به یاد شما زحمت کشان و مجاهدان واقعی، کارمندان نظام جمهوری اسلامی نام گذاری شده است را گرامی داشته و به یکایک شما برادران و خواهران گرامی عرض تبریک و تهنیت دارم.

وی ادامه داد: این ایام مصادف است با دهه کرامت که آغاز آن با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و یازدهم ذی العقده با ولادت ثامن الحجج (ع) مصادف است. از این رو این ایام را به یکایک شما محبان اهل بیت (ع) عرض تبریک و تهنیت دارم.

شهردار تهران تاکید کرد: دو روز در طول سال است که برای بنده روزهای میمون و مبارکی است، یکی روز کارگر و دیگری روز کارمند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: