جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 شهريور 1393     
ارز باید تک نرخی شود

فارس: محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت شرکت البرز مرکزی سوادکوه که در مکان این شرکت برگزار شد با اشاره به اینکه شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی به دلیل کوچک و قدیمی بودن نیاز به توسعه و تجهیز دارد، اظهار داشت: معادن زغال‌سنگ باید فعال شوند و امیدواریم با بازگشایی ال‌سی خارجی شاهد بهره‌برداری از کک‌سازی زغال‌سنگ البرز مرکزی باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر کک مورد نیاز کشور از آسیای میانه وارد  می‌شود، افزود: بهره‌برداری از ظرفیت کک‌سازی سوادکوه و زرند و طبس از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از منابع طبیعی و محیط زیست و سازمان مراتع و جنگل‌ها انتظار همکاری داریم.

وی با اشاره به مشکل نقدینگی واحد‌های تولیدی، خاطرنشان کرد: سیاست کنترل تورم و خروج از رکود با شیب ملایم را دنبال می‌کنیم.

نعمت‌زاده با تاکید بر اینکه مصرف تولیدات داخلی بهترین حمایت از تولید است، تصریح کرد: کمبود کاغذ داریم و از همه ظرفیت‌های کاغذسازی مازندران با توجه به محدودیت جنگل‌ها را باید برنامه‌ریزی کنیم.

عضو کابینه دولت یازدهم با اشاره به اینکه تولید براساس ارز آزاد و واردات بر اساس ارز مبادله‌ای انجام می‌شود، گفت: ارزانی واردات به دلیل استفاده از ارز مبادله‌ای است و باید ارز تک‌نرخی شود.

وی با تاکید بر اینکه مازندران نیازمند به نگاه صنعتی است، تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های صنعت، معدن و تجارت است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: