جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 بهمن 1392     
تعرفه واردات خودروهاي خارجي در صورت عدم افزایش عرضه خودروهاي داخلي كاهش يابد

به گزارش شهرداری نیوز ، يك عضو كميسيون اقتصادي مجلس با تأكيد بر اين كه ورود يا عدم ورود دولت به مبحث خودرو بحث جديدي نيست و تجربه نشان داده که این موضوع كاربرد چنداني نداشته و ندارد، گفت: تسهيلات دو هزار ميلياردي به خودروسازان سرنوشت گنگي دارد و شفاف نيست این مبلغ به چه ميزان، در چه زمان و به چه كساني پرداخت شده است؟   

محسن صرامي فروشان افزود: انتظار مي‌رود نتيجه گزارش تحقيق و تفحص از صنعت خودرو گره از مشكلات اين صنعت باز کرده و دلايل افزايش قيمت خودرو را روشن کند.

وي با اشاره به اين كه خودروسازان سال گذشته خواهان كمك از سوي مسئولان بودند و قول دادند در شرايط بهبود توليد قيمت‌ها را تعديل كنند، اظهار كرد: با گذشت ماه‌ها و با وجود تحقق این کمک ها، خودروسازان به تعهد خود عمل نكردند و قيمت‌ خودرو را به اوج خود رساندند.

صرامي فروشان با بيان اين كه خودروسازان همواره ثابت كرده‌اند به تعهدات خود پای¬بند نيستند و خدمات آنان همچون كارت‌هاي طلايي و گارانتي در فصل سودآوري صنعت خودرو نيز به درستي عرضه نشده، تصریح کرد: چنين رفتاري با مصرف كننده درست نيست و نشان مي‌دهد خودروسازان به مشتريان خود نیز وفادار نيستند.

اين عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان كرد: وزارت صنعت بايد اولتيماتوم نهايي را به خودروسازان داده و به آن‌ها اعلام كند در صورت عدم افزایش عرضه خودروهاي داخلي، تعرفه واردات خودروهاي خارجي كاهش خواهد يافت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: