جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 شهريور 1393     
درحال خروج ازرکود هستیم

تسنیم: عبدالرضا رحمانی فضلی که در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری سخن می گفت، با اشاره به عدم وجود فاصله میان ملت و دولت، اظهار کرد: الحمدلله با همه فشارهایی که در حوزه های داخلی و خارجی وجود داشته است، گام های مناسبی برداشته شده است.

وزیر کشور افزود: در حوزه خارجی توانسته ایم از انزوا خارج شویم و گشایش هایی در حوزه های تجاری و سیاسی صورت گرفته است و در منطقه نیز رابطه ما با همه کشورها به جز یکی دو کشور، در حوزه های مختلف به ویژه حوزه امنیتی بهبود یافته است و با آن کشورها نیز بهبود پیدا می کند.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد در حال خارج شدن از رکود هستیم و علائم آن مشاهده می شود و در سیاست داخلی نیز وحدت و انسجام داخلی تقویت شد و اکنون اختلاف خاصی وجود ندارد و دولت درصدد استفاده از همه جناح ها با محوریت اعتدال و تجربه و عقلانیت است که البته در این حوزه مدیریت مشکل است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: در زمینه امنیتی در منطقه احاطه کامل داریم و همه اینها مدیون هدایت های رهبری و حمایت های مردم است و شخص رئیس جمهور بر اطاعت از مقام معظم رهبری اهتمام خاص دارند و بر مشورت و رایزنی با علما تاکید خاصی انجام داده اند.

عضو کابینه دولت یازدهم با اشاره به وضعیت قم، افزود: در جلسه شورای تامین امروز مطرح شد که قم بالاترین درجه امنیتی را دارد و این علی رغم حضور اتباع خارجی و رشد سرسام آور جمعیت به میزان 5 برابر است.

وزیر کشور تصریح کرد: در زمینه کنترل مواد مخدر کارهای خوبی انجام شده اما قم باید به عنوان یک استان پاک مطرح شود و به استاندار قول کمک های لازم را برای تحقق این هدف دادیم.

رحمانی فضلی با اشاره به اهمیت شهر قم به عنوان مرکز تشیع، تصریح کرد: قم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا به عنوان مرکز جهان تشیع مطرح است و در این زمینه تلاش لازم را صورت می دهیم.

وی با تاکید بر صحت دغدغه آیت الله حسینی بوشهری در زمینه فرهنگ، خاطرنشان کرد: در زمینه فرهنگ دغدغه های شما و علما بسیار درست است، نباید این مسئله به عفاف و حجاب محدود شود بلکه مسئله فرهنگ بسیار مهم است و باید مسائل مختلف حوزه فرهنگ را مد نظر قرار دهیم.

عضو کابینه دولت یازدهم با اشاره به آمادگی دولت برای کمک به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خبر داد و افزود: جلسات خوبی برای کمک به مرکز خدمات و طلاب برگزار شده است و ما برای کمک های لازم در حد توان دولت اعلام امادگی کرده ایم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تاثیر اعتقادات و باورهای دینی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی انکار ناپذیر است و هر چه در این زمینه سرمایه گذاری شود، باعث جلوگیری از هزینه های بعدی می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: