جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 بهمن 1392     
اعلام اولویت‌های جدید مرحله دوم عمره

فارس: مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از اعلام اولویت‌های جدید مرحله دوم عمره مفرده خبر داد و گفت: تا تکمیل ظرفیت عمره گزاران، اعلام اولویت‌های جدید ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حسن سرخوش اولویت‌های جدید مرحله دوم عمره مفرده را اعلام کرد و گفت: متقاضیان تا اولویت 340 می‌توانند از امروز شنبه 12 بهمن به دفاتر خدمات زیارتی مجاز سطح استان خود مراجعه کنند.

وی افزود: استان‌های که هنوز ظرفیت کاروان‌هایشان تکمیل نشده است از از ساعت 9 صبح امروز می‌توانند جهت نام نویسی تا اولویت 340 اقدام کنند.

سرخوش با بیان اینکه تا امروز، 60درصد ظرفیت مرحله دوم عمره مفرده تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: تا تکمیل 100 درصدی ظرفیت عمره گزاران، اولویت‌های بالاتر برای مرحله دوم اعلام خواهد شد.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت افزود: آن دسته از استان‌هایی که ظرفیت کاروان‌هایشان تکمیل نشود، می‌توانند تا اولویت 360 از 16 بهمن ماه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: نام نویسی مرحله دوم عمره مفرده از دوم بهمن ماه آغاز شده که طبق برنامه ریزی انجام شده و در این مرحله 400 هزار زائر از 8 فروردین ماه تا پنجم تیرماه 93 به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: