جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 شهريور 1393     
جاده های غیر استاندارد باعث ایجاد خسارت برای رانندگان در آلاباما می باشد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز سیستم تحقیقاتی آمریکا در زمینه حمل و نقل به تازگی گزارشی را منتشر کرده است که نشان میدهد مسیر ها و جاده های نا کارآمد و شلوغ در آلاباما سالیانه 1.3 میلیارد دلار خسارت به رانندگان می زنند.

این گزارش نشان می دهد که 15 درصد مسیر های شهری و بزرگراه ها در آلابامادر وضعیت بی کیفیت هستند و بر طبق همین گزارش،شلوغی این جاده های ایالتی سالیانه زمان و سوخت زیادی را هدر می دهد.

این گزارش پیشنهاد می دهد که مسیر ها و پل ها به بهسازی فوری نیازمند هستند،چرا که این مسیر های بی کیفیت سهم عمده ای در استهلاک خودرو ها،تصادفات زیاد و تاخیر های مربوط به شلوغی جاده ها را دارا می باشند.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره انجمن تجارت آلاباما گفت:"اقتصاد دانان به خوبی از نا کارآمدی زیر ساخت های حمل و نقل در آلاباما و تاثیر مستقیم این نا کارآمدی بر رقابت های اقتصادی این منطقه با مناطق دیگر هستند."

وی همچنین افزود:" زمان ان رسیده که با یک حرکت جمعی این مشکل را مرتفع نماییم و اطمینان حاصل کنیم که تسهیلات اقتصادی زیادی برای ما فراهممی شود.آینده آلاباما به این موضوع بستگی دارد."

به علاوه،نرخ خطر سازی جاده های روستایی غیر ایالتی در این منطقه دو برابر سایر منطق آمریکا است.

مدیر عامل معاونت پیمانکاران عمومی آلاباما گفت:"برنامه های ساخت و ساز طولانی مدت پایدار در آلاباما برای آینده این منطقه مهم است و باعث حفظ سلامت اقتصادی این منطقه می گردد."

وی همچنین اضافه کرد:"یکی از مسائلی که در این طرح نیاز داریم تا به ان برسیم ایمنی سفر های جاده ای و شهری در این مناطق است. همانطور که مسیر ها و پل های این ایالت به دلیل ترافیک و ازدحام بالا از شکل و مسیر عادی خود خارج می شوند،چاره ای نیست جز ین که منابع اضافه ای را به این جاده ها تزریق نماییم."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: