جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 بهمن 1392     
دستور کار اصلی ؛ پیگیری منویات اخیر مقام معظم رهبری

به گزارش شهرداری نیوز ، از شامگاه روز گذشته شهرداران نواحی 123گانه پایتخت به همراه شهردار تهران در اردوگاه شهید میرحسینی حضور دارند تا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که رمز موفقیت را مدیریت جهادی دانستند، مسائل و مشکلات شهر را حل و فصل کنند.

از دیروز محمدباقر قالیباف به همراه شهرداران نواحی 123گانه شهرداری تهران در اردوگاه شهید میرحسینی در پارک جنگلی چیتگر گردهم آمده و مسائل مختلف شهر را مورد بررسی قراردادند.

 

روز گذشته در این هم اندیشی صمیمانه برخی از معاونان و شهرداران مناطق نیز حضور داشتند که به خواست شهردار تهران صبح امروز مراسم تنها با حضور شهرداران نواحی ادامه یافت.

 

طی این مراسم در صبح امروز شهرداران پایتخت از سخنان حاج آقا راشدیزدی نیز بهره بردند. محمدباقر قالیباف و شهرداران نواحی 123گانه تهران که شب گذشته را در این اردوگاه گذرانده بودند، صبح امروز بعد از نماز صبح زیارت پرفیض عاشورا را قرائت کردند.

 

12کارگروه متشکل از شهرداران نواحی به ارایه مسائل مختلف شهری پرداختند که تا ظهر امروز 8 کارگروه در حضور شهردار تهران کارهای تحقیقاتی خود را ارایه دادند . به طوری که صبح امروز پس از پایان سخنان حاج آقا راشدیزدی سه کارگروه به ارایه مطالب خود پرداختند که پس از آن شهردار تهران به شهرداران نواحی نکات لازم را یادآور شد. سپس نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد.

 

در حاشیه این نشست صمیمانه، محمد جواد حاجی حسینی شهردار ناحیه 3 منطقه 16 به خبرنگار ما گفت : این نشست پیروی ملاقاتی که شهردار تهران و مجموعه مدیریت شهری با مقام معظم رهبری داشتند، برگزار شد تا رهنمودهای ایشان بار دیگر تاکید شود .

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب پرچم مدیریت جهادی و سکان این کار را به شهرداری تهران دادند، افزود: مقام معظم رهبری مدیریت جهادی را مدیریت تاثیرگذار می داند.بنابراین بعد از دیدار مذکور جهادی تر از گذشته عمل خواهیم کرد.

 

حاجی حسینی اضافه کرد: امیدواریم همه همکاران همت کنند تا آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری است به منصه ظهور برسد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه هایی اولین تجربه ما نیست و سال های گذشته نیز این تجربه را داشتیم، گفت: ما شب را در کنار شهرداران نواحی و شهردار تهران گذراندیم و یکی از خاطرات همه ما کنار هم بودن و برگزاری مراسمی ساده و بی تکلف بود.

 

شهردار ناحیه 3 منطقه 16 با تاکید بر اینکه این فضا، فضایی صمیمانه و متاثر از فرهنگ جبهه و جنگ و به دور از هرگونه تجملات و تشریفات بود، بیان کرد: دوستان به دور هم جمع می شوند و به صورت جهادی مسائل و مشکلات را بررسی می کنند .

در این برنامه ها مدیران ارشد و میانی کنار هم هستند و مشکلات را رصد کرده و بدون هیچ گونه تشریفات اداری مسائل را بازگو می کنند .

 

وی خاطرنشان کرد: از این بابت خوشحالیم که شهردار تهران دیشب را همین جا و باما به سر کردند.

 

خسروی شهردار ناحیه 3منطقه 7 نیز در گفت گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه این برنامه حول محور مدیریت جهادی برگزار شد، گفت: شهرداران نواحی پیکان کار عملیات اجرایی هستند و خواسته شهردار تهران این است که بسط فرهنگ جهادی از نواحی آغاز شود.

 

وی تصریح کرد: کارگروه هایی شکل گرفت و کارهای تحقیقاتی در مورد بحث مدیریت جهادی انجام شده که امروز به ارایه آن پرداختیم .

 

خسروی به دیدار مجموعه شهرداری تهران با مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: این دیدار وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

وی تصریح کرد: به طور حتم از همین امروز کارهای جهادی تر در تهران انجام خواهیم داد که امیدواریم با قوت بیشتری در خدمت شهروندان باشیم .

 

همچنین لیلا موسایی یکی از شهرداران خانم شهر تهران که مسوولیت ناحیه 2 منطقه 7 رابرعهده دارد به خبرنگار ما گفت: اساس برگزاری این برنامه تاکید مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی بود که امیدواریم بتوانیم با همین روحیه جهادی در خدمت مردم باشیم .

 

وی با بیان اینکه 12 کارگروه در این مراسم به ارایه مطالعات خود می پردازند، افزود: نواحی 123 گانه در این 12 گروه جای گرفتند..

 

این مراسم تا عصر امروز ادامه خواهد داشت و 4 کارگروه دیگر به ارایه دیدگاه ها و مطالعات خود خواهند پرداخت .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: