جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 شهريور 1393     
اصلی‌ ترین مشکل شهرهای جدید

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مجلس برای برون‌ رفت از مشکلات زیر ساختی شهر پردیس در حال تلاش است و همچنین در زمینه‌ های مختلف حمایت و پشتیبانی داشته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اجازه دادند تا از صندوق توسعه ملی برای بخش آب کشور هزینه شود افزود: طرحی در مجلس شورای اسلامی در حال ارائه به صحن است که بر اساس آنبیش از دو میلیارد دلار برای موضوع آب شرب در سطح کشور، از صندوق توسعه ملی اختصاص پیدا می‌ کند.

هاشمی افزود: امیدواریم با این پیش‌ بینی‌ ها و نظارت‌ ها موضوع نخست عمران کشور یعنی آب را تأمین کنیم، انتظار داریم تا وزارت نیرو، راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه‌ های زیر بنایی از این فرصت استفاده کنند تا در حد امکان خدمات مورد نیاز مردم تأمین شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر تأمین خدمات مورد نیاز در شهرهای جدید کشور تأکید کرد و افزود: باید پردیس را الگویی برای توسعه شهرسازی قرار دهیم

وی با بیان اینکه مردم نیز مطالباتی دارند، افزود: این موارد به مرور زمان و با حوصله و حمایتی که صورت می‌ گیرد، برطرف می ‌شود؛ در طول دو سال اخیر، 12 بار بازدید از مسکن مهر پردیس انجام شده است و این رشد فعالیت‌ ها و حجم کاری روزانه پنج میلیارد تومانی، هزینه عمرانی این شهر را نشان می ‌دهد.

هاشمی تصریح کرد: همکاری همگانی موجب هم ‌افزایی بین بخش ‌ها شده است، امیدواریم با رفع مشکلات موجود در این پروژه‌ ها، بتوانیم مجموعه ‌ای درخور شأن ملت ایران اسلامی داشته باشیم و این انتظار برای سایر شهرها نیز مطالبه خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این زمینه باید به همه مطالبات به‌ حق مردم پاسخ‌ داده و تمام خدمات مورد نیاز شهرهای جدید نیز تأمین شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: