جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 شهريور 1393     
کاهش نرخ خطرات جاده ای در استرالیا بر اساس گزارش BITRE

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،جدید ترین آمار ها از هیئت زیر ساخت ها،حمل و نقل و اقتصاد منطقه ای استرالیا حاکی از آن است که نرخ خطرات جاده ای در این کشور تا میزان 5 مرگ در 100000 نفر کاهش یافته است.

اطلاعات این هیئت نشان می دهد که نرخ تلفات جانی در تصادفات جاده ای استرالیادر 12 ماه اخیر،9 درصد کاهش یافته است.و به همان نسبت نرخ مرگ و میر جوانان بزرگسال نیز تا 50 درصد در حوادث جاده ای کاهش یافته است.

دولت استرالیا متعهد شده است تا کارهایی را صورت دهد که اطمینان حاصل شود شبکه های حمل و نقل این کشور ایمن تر خواهند شد.

وزیر توسعه و زیر ساخت های منطقه ای استرالیا گفت:گرچه که کاهش این آمار ها باعث خرسندی است،اما دولت استرالیا تعهدات بیشتری در قبال ایمن تر کردن جاده ها و شبکه های حمل و نقل در مناطق شهری و نواحی استرالیا دارد.

علیرغم کاهش نرخ مرگ و میر،در سال گذشته در مجموع در اثر حوادث جاده ای 1157 نفر جان خود را از ذست داده اند و میزان تصادفات منجر به مرگ در افراد بالای 65 سال تا 13 درصد افزایش یافته است.

سخنگوی یک شرکت خودرویی در استرالیا گفت:"ایمنی جاده مسئله ای است که همه گروه های سنی را تحت تاثیر قرار می دهد."

وی همچنین افزود:"افراد در سنین بالا تر تمایل بیشتری به بیرون رفتن و گردش دارند،اما این امکان وجود دارد که مهارت همسان با این نیاز های خود را نداشته باشند."

به منظور کاهش میزان تلفات جاده ای،دولت متعهد شده تا به منظور فراهم آوردن زیر ساخت ها 50 میلیارد دلار هزینه کند.که این هزینه ها شامل 500 میلیون دلار برای برنامه نقاط کور جاده ای،1.2 میلیارد به منظور احیای برنامه ای برای تغییر مسیر های محلی در 5 سال آینده در استرالیا می باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: