جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 شهريور 1393     
برنامه های رادیو تهران؛ در جهت اصلاح رفتارهای ترافیکی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ؛مهندس بهروز قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، رادیو تهران را به عنوان یکی از همراه ترین رسانه ها با شهرداری تهران خواند و فعالیت ها و اقدامات این رسانه را به لحاظ پخش برنامه های فرهنگی و انعکاس نیازها و مطالبات شهروندان در زمینه ایجاد فرهنگ ترافیک و برنامه هایی با حضور مسئولان ترافیکی ، در زمینه ایجاد پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان بسیار موفق توصیف کرد.   

دکتر ضیا آذر ( مدیر رادیو تهران ) گفت: با توجه به آغار سال تحصیلی ، رادیو تهران برنامه های ویژه ای را  در جهت  ایجاد فرهنگ ترافیکی مناسب و استاندارد بر روی آنتن خواهد برد. در همین زمینه از صبح روز 29 شهریور 93 ، پخش برنامه " رادیو مدرسه " را از ساعت 6 صبح تا 6 عصر به مدت یک هفته خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: این برنامه در استدیو صدای شهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضبط  می شود که با توجه به استقرار تمامی مسئولان و دست اندرکاران ستاد استقبال از مهر در این مکان ، به طور مستقیم با تمامی آنها گفتگو خواهیم داشت و فعالیت های این ستاد را به اطلاع مردم شریف تهران می رسانیم .  ضمنا این برنامه در مهر ماه، به مدت 30 دقیقه (از 8:30 تا 9 صبح ) و  در جهت همگرایی با آموزش و پرورش در حماسه اول مهر پخش خواهد شد.

ضیا گفت: طی جلساتی که با آقای تشکری هاشمی و سردار مومنی داشته ایم ، در دو ماه گذشته،  اولویت برنامه های خود را روی " اصلاح رفتارهای ترافیکی" با مضامین "حرکت بین خطوط" و" حفظ حریم عابر پیاده"  گذاشته ایم . در حال حاضر برنامه های رادیو تهران را می توان روی موج اف ام ردیف 94 گوش داد. با توجه به اینکه رادیو تهران از اعضای ستاد مدیریت بحران   است ، این رادیو در تمامی تونل ها و راه ها قابل دریافت است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه کامیون ها در تمام ساعات روز نمی توانند در خیابان های تهران تردد کنند ، در خواست مان این است که به جهت تسهیل در امر عبور و مرور ایمن شهروندان ، خصوصا دانش آموزان، از تردد کامیونت ها  نیز در ساعات 6 تا 10 صبح جلوگیری شود...

وی در خاتمه گفت : با توجه به هماهنگی هایی که میان رادیو تهران و معاونت حمل و نقل وجود دارد، تمام اعلام های اضطراری  ترافیکی از طریق این رادیو پخش خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: