جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 30 مرداد 1393     
حمل و نقل آکلند سرمایه طراحی برای ساخت مسیر های اتوبوس جنوب شرقی را تامین می نماید

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت حمل و نقل آکلند برای طراحی مسیر های اتوبوس رو در جنوب شرق این ایالت از آژانس حمل ونقل نیوزیلند بودجه دریافت می کند.

این آژانس حدود 11 میلیون دلار از 20.9 میلیون دلار نیوزیلند سرمایه این پروژه را در راه ساختن روگذر های کوتاه در پاکورانگا،ساخت دومین پل در منطقه پانمور به منظور عبور اتوبوس ها،یک مسیر دوچرخه/پیاده روی مشترک صرف خواهد کرد.

روگذر های کوتاه جانشین با یک تقاطع و یک چراغ راهنما جانشین میدان پانمور می شوند.

یک مسیر اتصالی بین بزرگراه اِم تی ولینگتون و مسیر مورین در پانمور نیز ساخته خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت حمل و نقل آکلند گفت:"اولین مرحله در پانمور تکمیل شده و به بازدهی رسیده است،به سراغ مرحله دوم می رویم."

"این سرمایه به ما اجازه خواهد داد تا مسیر های اتوبوس و سایر پروژه ای عظیم حمل و نقلی را توسعه و گسترش دهیم."

"حمل و نقل عمومی اغلب یک سیستم عقب مانده است،چرا که به علت داشتن مسیر های طولانی، همانطور که خودرو ها در ترافیک می مانند،در گیر مسئله ترافیک می شود.تعداد زیادی از مسافران بیشتر در سیستم اتوبوس شهری با خط سیر مجزا می کنند که سریع تر و قابل اعتماد تر است."

هر 5 تا 10 دقیقه یک اتوبوس در این مسیر حرکت می کند و زمان سفر قابل اعتماد تر می شود.در این مسیر حدود 27 دقیقه طول می کشد تا از پاکورانگا به بریتومارت رسید که این از مسیر معمول 8 دقیقه کمتر است.این صرفه جویی در زمان با تکمیل این پروژه تا نطقه بوتانی در آینده بیشتر نیز خواهد شد.

به دنبال انجام توافقات قانونی ،این پروژه در سال 2017 آغاز به کار می نماید.

مدیر برنامه ریزی و سرمایه گذاری آژانس حمل و نقل نیوزیلند گفت:این پروژه در جایی که رشد اقتصادی و جمعیتی زیادی دارد، انجام می پذیرد.

"به روز رسانی سیستم های حمل و نقل عمومی در آکلند باعث می شود تا وضعیت ایمنی بهبود یابد و مسیر و زمان سفر برای مسافران بیشتر قابل اطمینان و مورد اعتماد باشد."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: