جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 بهمن 1392     
گردهمایی معاونان حمل و نقل و ترافیک 14 کلان شهر کشور حرکتی به سوی رفع معضلات تهران است

به گزارش شهرداری نیوز ، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با توجه به برگزاری بیست و پنجمین نشست معاونان حمل ونقل و ترافیک 14 کلان شهر کشور در رابطه با کاهش و کنترل ترافیک و توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی اظهار داشت : برگزاری این گردهمایی حرکتی به سوی رفع ترافیک تهران است .

مهرداد بائوج لاهوتی افزود : این گردهمایی فرصتی برای انتقال تجارب به یکدیگر است چرا که آلودگی هوا و ترافیک در کلیه کلان شهرهای کشور راهکارهای خاص خود را دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب عنوان کرد : در میان راه حل های مختلفی که قطعا در این گردهمایی مطرح خواهد شد نقاط مشترکی نیز یافت می شود که بواسطه آن می توان از تجربه سایر کلان شهر ها در این زمینه استفاده کرد .

به گفته وی برگزاری بیست و پنجمین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک 14 کلان شهر کشور فرصتی را برای شهرداری تهران و سایر کلان شهرها ایجاد می نماید و امید می رود از این فرصت به نحو احسنت استفاده شود .

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن بیان اینکه تهران یکی از پایتخت های زیبای دنیاست اذعان داشت : با توجه به فضاهای سبز و نوع خدمات شهری و اقداماتی که در این زمینه در تهران صورت می پذیرد چنانچه معضلاتی از جمله حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا در این شهر برطرف گردد بی شک یکی از بهترین پایتخت های دنیا خواهد بود .

مهرداد بائوج لاهوتی در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از تجربیات شرکت کنندگان در این نشست اظهار داشت :  از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و تقویت حمل و نقل عمومی همچنین نوع سوخت مصرفی خودروها قطعا در کاهش آلودگی هوا تاثیر گذار خواهد بود .

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در انتهای سخنان خود گفت : محدود کردن رفت و آمد وسایل نقلیه امری اجتناب ناپذیر است لذا چاره جویی در این خصوص بدیهی است که به منظور تحقق این امر باید از میزان سفرهای غیر ضروری بواسطه بالا بردن تکنولوژی کاست

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: