جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مرداد 1393     
صدا وسیمامهمترین دستگاه فرهنگی

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام سالك در خصوص نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ گفت: صدا و سیما نقش پررنگ و موثری در تبیین فرهنگ اصیل یك كشور دارد و به سبب گستردگی جامعه مخاطب در مدت كوتاهی بر زندگی فردی و اجتماعی طبقات مختلف جامعه اثرگذار است.

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه صدا وسیما مهمترین دستگاه فرهنگی است، گفت: امیدواریم با كمك صدا و سیما شاهد برنامه ریزی برای فرهنگ جهاد اقتصادی بلند مدت باشیم.

مدیر كل صدا و سیمای گلستان نیز در این نشست تأكید كرد: در ساماندهی فرهنگی – اجتماعی، باید هندسه جامعی از اسلام اجتماعی طراحی شود.

عبدالحسینی كارآمدی محتوا و شفافیت مضامین آموزه های فرهنگی را در جامعه بسیار مهم ارزیابی كرد و افزود: خوشبختانه به بركت انقلاب اسلامی ظرفیت دین مداری در جامعه بسیار بالاست، لذا تمامی ارگان های فرهنگی و اجتماعی كه در ارتباط مستقیم با مشكلات مردم اند، باید مروج اخلاق و فهم صحیح از دین اسلام باشند.

وی  كشف و معرفی استعدادها در شهرستانها را وظیفه ی ارگان های فرهنگی برشمرد و گفت: در این مسیر همگرایی فرهنگی و همكاری در تولیدات صدا و سیما اجتناب ناپذیر است.

مدیر كل صدا و سیمای گلستان تصریح كرد: صدا و سیما آمادگی كامل دارد نظرات كارشناسی فعالان فرهنگی استان را در برنامه های مختلف تولید و پخش كند.

عبدالحسینی شناسایی بازارهای هدف با تلاش كارشناسان و صاحب نظران و سرمایه گذاری در این بخش را ضروری دانست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: