جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 بهمن 1392     
مراسم یوم الله ۱۲بهمن در حرم امام(ره)

تسنیم: شـورای هـماهـنـگی تـبلـیغات اسـلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گـرامی‌داشت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر 35؛ از عموم امت همیشه در صحنه و شهیدپرور ایران اسلامی برای حضور انـقلابی ، پـرشـور و گـسـتـرده در ویـژه مراسـم مــلی یـوم‌الله دوازدهـم بـهـمن دعـوت کـرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

امسال همانند سالیان قبل، مراسم ملی یوم‌الله دوازدهم بهمن در سراسر کشور و به صورت ویژه در تهران در جوار مرقد مطهر و منور معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی عزت‌بخش و شکوهمند انقلاب اسلامی در همه چهارم از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دهه عدالت و پیشرفت، پیروزی نور فجر انقلاب بر ظلمات طاغوت و آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر، آئین‌های بزرگداشت جشن‌های عید انقلاب در سراسر میهن اسلامی عزیزمان از رأس «ساعت 9:33 دقیقه صبح شنبه دوازدهم بهمن» همزمان با سی و پنجمین سالگرد لحظه ورود تاریخی و تاریخ‌ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران، آغاز می‌گردد.

ویژه مراسم ملی یوم‌الله دوازدهم بهمن ماه «شنبه 12/11/1392» در سراسر کشور و در تمامی مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها، شهرها و همزمان در تهران برگزار می‌شود. مراسم تهران از «ساعت 9:33 صبح» در جوار مرقد مطهر و منور معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برگزار شده و پس از آن ادامه مراسم همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر تا ساعت 14:00 در محل جلوس حضرت امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (سلام الله علیه) تهران جنب گلزار شهدای 7 شهریور با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و عموم مردم شریف تهران برگزار می‌شود.

در مراسم یوم‌الله 12 بهمن ضمن حضور آحاد و اقشار مختلف مردم، مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری و شخصیت‌های برجسته نظام حضور خواهند داشت. ویژه مراسم یوم‌الله 12 بهمن در تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و شهامت‌های رزمندگان، انقلابیون، فجر آفرینان و ایثارگران انقلاب اسلامی و در پاسداشت ایام فجر 1357 و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاقی مجدد با آرمان‌ها و اندیشه‌های تابناک و راه‌گشای ایشان و شهدا برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب  اسلامی شورای از عموم آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور آگاهانه، گسترده و حماسی خود در ویژه مراسم آغازین سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر ضمن پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تقدیر و تجلیل از حماسه آفرینی‌های غیور مردان ایران اسلامی با آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و بر ادامه راه روشن ‌آن بزرگواران مهر تأییدی دیگر بزنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: