جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مرداد 1393     
تغییر ساختار اتوبوس های بدون کولر وظیفه شهرداری نیست

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برخورد با رانندگانی که کولر اتوبوس خود را روشن نمی کنند خبر داد و گفت: تغییر ساختار اتوبوسهای بدون کولر وظیفه شهرداری نیست.

 سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به شدت گرمای هوای تهران و جا به جایی روزانه مسافر از طریق ناوگان اتوبوسرانی در سطح شهر اظهار داشت: تمامی اتوبوسهایی که در طراحی اولیه آنها نصب کولر پیش بینی شده ملزم به روشن نمودن کولر هستند و برخورد قاطع با رانندگان متخلف صورت می‌پذیرد.

وی شرط برخورد با رانندگان متخلف را ثبت گزارش‌های مردمی در سامانه نظارت همگانی 1888 و 137 عنوان کرد و افزود: البته باید در نظر داشت که عدم روشن نمودن کولر برخی از اتوبوس‌ها به دلیل ساختار و طراحی اولیه بوده و تغییر ساختار در حیطه وظایف شهرداری نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با عنوان اینکه چهارسال است که شهرداری علی رغم مصوبات قانونی هیچ اتوبوسی را از دولت دریافت نکرده و اتوبوس‌های کولردار از بودجه شهرداری در چند سال اخیر تأمین شده است خاطر نشان کرد: انشاءالله دولت در خریدهای آینده خود این دقت را خواهد کرد که اتوبوس‌های دوکابین کولر دار را برای خطوط تهیه نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: