جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مرداد 1393     
کمک‌های ایران به غزه/تصاویر

فارس: کمیته امداد امام خمینی با همکاری هیأت خیریه کمک به مردم فلسطین، اقدام به توزیع کمک‌های مالی به خانواده‌های آسیب دیده از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه کرد.

«عوض ابو دقه» عضو کمیته مرکزی کمک به مردم غزه در این ارتباط توضیح داد که این کمک‌ها اساسا در راستای حمایت از ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین صورت می‌گیرد و این طرح صدها خانواده فلسطینی ساکن نوار غزه را شامل می‌شود که خانه‌هایشان در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه کاملا تخریب شده است.

ابو دقه افزود: در این راستا گروه‌های کمک و امدادی در تمام استان‌های نوار غزه برای مشخص کردن این خانواده‌ها و ارائه کمک‌ها به آنها تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی کمک‌های مالی فوری در چارچوب این برنامه امداد و کمک رسانی برای برآوردن نیازهای اساسی این خانواده‌ها ارائه کرد.

ابودقه افزود: این کمک‌ها بیانگر بخشی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران به خانواده‌های فلسطینی است که بیش از یک ماه است، با تجاوزات رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند.

ابودقه در ادامه با ابراز تشکر از مقام رهبری و مسئولان و ملت ایران به خاطر حمایت‌های مستمر و سخاوتمندانه‌اشان از ملت فلسطین تاکید کرد که این مواضع و حمایت‌ها شایسته تقدیر و احترام است.

در این راستا «محمد نعیم قدیح» جوان غزه‌ای از اهالی شهرک «خزاعه» در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه که خانه‌اش در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه تخریب شده بود، از کمیته امداد امام خمینی به خاطر کمک‌های اخیرش تشکر کرد.

قدیح در این ارتباط گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و قضیه فلسطینی ایستاده است و امیدواریم که اعراب و مسلمانان جهان نیز نقش خود را در حمایت از ایستادگی و مقاومت‌ ملت فلسطینی ادا کنند.

از سوی دیگر «جمال ابو طعیمه» که او نیز خانه‌اش در شهرک «عبسان الکبیره» در شرق خان یونس هدف حملات اخیر رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، گفت: کلمات از بیان تقدیر و تشکر از تمام کسانی‌که در کنار ما ایستاده‌اند، عاجز و ناتوان است و در این خصوص من کمال تشکر از کمیته امداد امام خمینی به خاطر کمک‌هایش به خانواده‌ام را دارم.

 


ابو طعیمه در ادامه با اشاره به ضرورت افزایش تلاش‌ها برای آبادسازی مجدد نوار غزه تاکید کرد که تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، سیمای منطقه مسکونی‌اش را به طور کامل تغییر داده است.

این درحالی است که «خالدیه العمور» نیز تاکید کرد که ملت فلسطین نمی‌تواند، کسانی‌ را که در رنج‌ها و سختی‌ها و بحران‌ها در کنارش بودند، فراموش کند.

وی ادامه داد: این مبالغه نیست، اگر بگویم هرکس که در التیام بخشیدن به زخم‌ها و کاهش دردهایمان کمک کند، جایگاهی کمتر از کسانی دارد که در میدان جنگ در حال مبارزه هستند و از کرامت ما دفاع می‌کنند و مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت و یاری قضیه و مقاومت فلسطینی کاملا مشهود و عیان است.


















درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: