جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مرداد 1393     
شاهد سردرگمی صنعت خودروی کشور هستیم

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص سخت گیرانه تر شدن شاخص های کیفیت خودرو گفت: اولین انتظاری که دارم این است که دلایل تعریف نشدن شاخص ها در این مدت و خساراتی که به صنعت خودرو وارد شد و مردم نیز متضرر شدند ، بیان شود.

ابراهیم نکو درادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز افزود: البته این دلایل می تواند توجیه داشته باشد زیرا به هر حال این اتفاق باید زودتر از اینها می افتاد، به خصوص زمانی که تصمیم بر این شد که این شاخص ها معرفی شود ولی به هر حال هر موقع اقدام کنیم برای جلوگیری از ضرر دیر نیست. این شاخص هاست که می تواند پویایی صنعت خودرو را به دنبال داشته باشد و به سردرگمی ها پایان دهد. لذا امروزه این مسئله هم به نفع صنعت خودرو و هم به نفع مصرف کننده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به هر حال هنوز سردرگمی هایی وجود دارد که قبل از این که این شاخص ها مطرح شود نسخه محکمی برای صنعت خودرو نوشته شود که بعد از این نسخه شاخص ها، با جدیت و قاطعیت اجرا شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت نامناسب سوخت در کشور گفت: متاسفانه سمینارها، سخنرانی ها و جلسات طولانی و پر هزینه به جای اینکه امور را اصلاح کند بیشتر مخرب بوده و آسیب رسانده است.

وی تصریح کرد : ما بارها و بارها شاهد بودیم که اعلام شده در سوخت اصلاحاتی صورت خواهد پذیرفت و اشکالات آن برطرف خواهد شد ، اما پس از برگزاری جلسات و سمینارها شاهد وخامت اوضاع هستیم و به همین دلیل است که به جای مواجهه با یک یا دو مشکل ، همزمان با چندین مشکل در این زمینه مواجه هستیم.

نکو در ادامه افزود: صنعت خودروی ما به همه اشکالات اساسی که دارد اما از سوی دیگر مورد ظلم بسیاری قرار گرفته است. یعنی به جای این که تصمیم درستی گرفته شود تا بتواند این صنعت را از وضعیت فعلی نجات دهد و از مزایای پویایی این صنعت استفاده کنیم، بدتر مشکلات و سنگ اندازی ها را شاهد هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: