جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مرداد 1393     
تکمیل ظرفیت سامانه حمل و نقل جانبازان ومعلولان

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان شهرداری تهران در خصوص کاهش کرایه ها از 7000 به 1000 تومان گفت: مطابق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، نرخ ها بر اساس ظرفیت فعلی خودرو که 2 دستگاه ویلچراست با نظر مساعدت مسئولین در رابطه با معلولین که توان مالی ندارند، کرایه ها کاهش یافته است.

سعید زارع در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: این کاهش کرایه باعث خوشحالی شهروندان شده است و به همین علت با افزایش تقاضا مواجه شدیم که با مدیریتی که انجام خواهد شد و ناوگانی که قرار است اضافه شود ، قطعا این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون 61 دستگاه ون موجود است که از این 61 دستگاه ، 41 دستگاه آن مناسب سازی شده است و 20 دستگاه دیگر تا اواخر شهریور مناسب سازی خواهد شد تا ظرفیت تکمیل شود. پیش بینی می شود که  40 دستگاه دیگر نیزخریداری شود که تا پایان سال تعداد ون ها به 100 دستگاه خواهد رسید.تعداد اتوبوس ها نیز در سال گذشته 12 دستگاه بوده است که در حال حاضر به 26 دستگاه افزایش پیدا کرده است و میتوانیم با یک برنامه ریزی منسجم و قوی ، صد در صد مدارس معلولین شهر را پوشش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، این اتوبوس ها برای هر معلول و جانبازی که از سامانه جانبازان درخواست اتوبوس کند و شرایط معلولیت و جانبازی را داشته باشد ، رایگان است .

زارع تصریح کرد: اولویت اول ما برای استفاده از این امکانات ، افرادی هستند که ویلچر دارند ، چنانچه نابینا ها نیز با آن ها هم مسیر باشند ، استفاده خواهند کرد.گاهی اوقات افزایش تقاضا هایی وجود دارد که متعارف نیست . به طور مثال افرادی که لکنت زبا دارند و تمایل به استفاده از این خدمات را دارند که امکان پذیر نیست ، چرا که خدمات به سمت افرادی که ویلچر دارند هدایت می شود تا بتوانند به راحتی به مقصد برسند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: