جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 مرداد 1393     
اصلاح هندسی 400 نقطه از معابروخیابان های منطقه 18شهرداری تهران تا پایان سال

به گزارش  گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 18 تهران درباره وضعیت حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: وجود دو بزرگراه آیت الله سعیدی و بزرگراه آزادگان به کاهش ترافیک این منطقه کمک می کند.از یک سو، بزرگراه آزادگان که در حدود 12 کیلومتراز آن در منطقه 18 قرار دارد ، کانال ارتباطی شهر تهران محسوب شده و از سوی دیگر، بزرگراه آیت الله سعیدی که کشیدگی شمالی –جنوبی و شرقی –غربی دارد و بازار مبل یافت آباد نیزدر محوریت این بزرگراه ، قرار گرفته است.

وحید نوروزی در گفتگو با شهرداری نیوز افزود: شبکه حمل و نقل عمومی در این منطقه فعال بوده و دو ایستگاه مترو نیزدر منطقه 18 وجود دارد.ایستگاه آزادگان اولین ایستگاه خط 3 مترو است که درنیمه جنوبی ایستگاه آزادگان در منطقه 18 قرار دارد و ایستگاه دوم نیز که تا حداکثر یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد ایستگاه نعمت آباد است .

نوروزی گفت:در مسیر آیت الله سعیدی به سمت آزادگان ،عملیات ساخت بزرگراه به طور ناقص انجام شده بود و وجود دور برگردانی که باعث تصادفات می شد ، جهت کاهش تصادفات این دوربرگردان بسته شد وبزرگراه  به حالت اولیه بازگشت .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه مرکز کنترل ترافیک جنوب غرب تهران در اوایل سال 93 افتتاح شد و بزرگراه ها و معابر اصلی منطقه 18 و همچنین مناطق 9 و21 نیز با 52 دوربینی که در این مرکز تعبیه شده است ، رصد شده و مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

نوروزی تصریح کرد : با اصلاح هندسی که در ورودی زرند با بزرگراه آیت الله سعیدی انجام گرفته است ، ترافیک سنگین این نقطه برطرف شده است ، اما در حدود 400 نقطه از معابر و خیابان های منطقه 18 نیاز به اصلاح هندسی دارند که این مسئله در دستور کار معاونت ترافیک منطقه 18 قرار گرفته است که تا پایان سال 93 جهت مناسب تر شدن شبکه معابر این منطقه ، انجام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: