جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مرداد 1393     
فاز اول خط 7 متروی تهران سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مجری پروژه خط 7 مترو تهران گفت: در حال حاضر فعاليت خط 7 مترو با دو دستگاه حفار مكانيزه در حال اجراست و60 درصد پيشرفت فيزيكي دارد

اسکندری در خصوص خط 7 متروافزود: خط 7 دارای 27 کیلومتر تونل اصلی و 25 ایستگاه است که به روش مکانیزه به وسیله 2 دستگاه تي بي ام  در حال حفاري است.

وی تصريح كرد:  قطعه جنوبی تونل به طول 14 کیلومتر و قطعه شرقی- غربی  تونل به طول 13 کیلومتر است. درمجموع خط 7 عمیق ترین خط مترو تهران است و عمق ایستگاه‌های آن بین 40 تا 45 متر خواهد بود و تقریبا از زیر تمام خطوط مترو رد خواهد شد.

مجری پروژه خط 7 مترو تهران با اشاره به اينكه دستگاه‌های تي بي ام یکی از جنوب به شمال تهران از خیابان نواب وارد خط شده و به سمت میدان صنعت در حال پیشروی است و دستگاه دیگر از نواب به سمت غرب در حال پیشروی است و به سمت سعادت آباد می‌رود.

وی افزود: فاز اول خط 7 به طول 13 كيلومتر از ميدان محمديه تا پل گيشا است که طبق برنامه تا شهريور 94 آماده بهره برداري است .

اسکندری گفت: دستگاه تي بي ام شرقي-غربي خط 7 در حال حاضر روزانه 15 متر  حفاري انجام ميدهد ازمیدان قیام هم گذشت اگرچه طبق طراحي اوليه قرار بود  که از زیر یک بافت مسکونی عبور کنیم اما بخاطر سست بودن خاك و بافت فرسوده اين مسیر از میدان قیام به سمت شرق  تغيير يافت و دستگاه حفار شمالي جنوبي نيز از بزرگراه چمران رسالت گذشته است .

مجری پروژه خط 7 مترو تهران تصریح کرد: درمجموع خط 7 عمیق ترین خط مترو تهران است و عمق ایستگاه‌های آن بین 40 تا 45 متر خواهد بود و تقریبا از زیر تمام خطوط مترو رد خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: این خط با خط 6 در گیشا تقاطع چمران و نواب، دوباره با خط 6 در خیابان 17 شهریور، با خط 4 در  دو ایستگاه خیابان مولوی و میدان انقلاب، با خط 2 در خیابان آذربایجان و با خط 1 در خیابان محمدیه، ایستگاه‌های تبادلی خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: