جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مرداد 1393     
مهلت آخوندی ازمجلس

فارس: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، روز 21 مرداد‌ماه در راستای بازدید از مرکز کنترل فضای کشور، سازمان هواپیمایی کشوری و قسمت های مختلف فنی و عملیاتی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، به این‌ فرودگاه رفتند.

در این بازدید ا‌عضای کمیسیون عمران مجلس‌ از ساختمان سنتر شرکت فرودگاه‌های کشور و سازمان هواپیمایی کشوری بازدید ‌کردند؛ همچنین مرکز کنترل فضای کشور (سنتر)، رمپ فرودگاه مهرآباد و مجموعه فجر آشیان (فارسکو) از دیگر مکان‌هایی بود که کمیسیون عمران مورد بازدید قرار داد.

‌در این مراسم، رئیس سازمان هواپیمایی و وزیر راه‌ و شهرسازی، اعضای کمیسیون عمران را همراهی کردند.

‌محمد دامادی یکی از اعضای کمیسیون عمران در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: در بازدید روز گذشته کمیسیون عمران مجلس از فرودگاه مهرآباد، مشکلات صنعت هوایی کشور بررسی شد.

وی ادامه داد: البته تاریخ این بازدید از گذشته مشخص شده بود اما به هر حال با وقوع سانحه ایران 140 مقارن شد بنابراین نمایندگان مجلس درباره این پرواز، زمان بلند شدن هواپیما، وقوع سانحه، بازرسی‌ها، نقص احتمالی هواپیما و از این قبیل، با دست‌اندکاران حمل و نقل هوایی کشور به گفت‌وگو پرداختند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه فعلاً تا روشن شدن تمام ابعاد این سانحه چیزی مبرا نیست، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی از کمیسیون عمران مجلس مهلت خواست تا پس از اتمام بررسی‌‌های کمیسیون تخصصی بررسی سانحه ایران 140 و روشن شدن تمام ابعاد حادثه، به مجلس بیاید و در این‌باره توضیح دهد.

دامادی اظهار داشت: برگه بازرسی هواپیما درباره این پرواز نیز به اعضای کمیسیون عمران ارائه شد.

این نماینده مجلس بیان کرد: به هر حال سوانح حمل و نقل هوایی امری است که در تمام دنیا رخ می‌دهد اما در این بازدید تأکید بر این شد که دقت کافی و رعایت کامل همه جوانب ایمنی در دستور کار صنعت حمل و نقل هوایی باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: