جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مرداد 1393     
مدیریت شهری تهران را به شهری پویا و زنده تبدیل کرده است

به گزارش گروه کلان شهر های شهرداری نیوز،جوزپه توسکانو، مدیرمسئول مجله عکاسی معاصر از کشور ایتالیا با بیان اینکه زیبایی شهر تهران را باید لحظه به لحظه ثبت کرد، تاکید کرد: فرهنگ و هنر غنی ایران بر مردم جهان پوشیده نیست.

توسکانو با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش عکاسی خود در شهر تهران گفت: در این کارگاه عکاسان با استعداد ایرانی با روش های جدید عکاسی در رسانه های نو(new media) تکنیک های عکاسی، ابتکار در ویرایش و استفاده از آنها در سیستم عامل های چاپ و نشر دیجیتال آشنا شدند.

توسکانو افزود: بخشی از آموزش ها از طریق اجرای زنده تکنیک ها در فضای باز انجام شد.

این استاد عکاسی در دانشگاه نیویورک در فلورانس با اشاره به اینکه عکاسان ایرانی دارای هوش بسیار بالایی هستند، خاطرنشان کرد: آنان به ظرافت های موجود در کار بسیار مسلط هستند و برایشان خیلی مهم است که از وسایلشان بهترین استفاده را بکنند .

وی تصریح کرد : عکاسان ایرانی علاقه بیش از حدی به یادگیری دارند. در چندروز حضورم در شهر تهران متوجه شدم که هنر عکاسی تنها مختص به نخبگان ایرانی نیست بلکه عامه مردم در این شهر با این حرفه آشنا هستند.

مدیرمسئول مجله "عکاسی معاصر" با بیان اینکه هر دفعه که به ایران سفر کردم ، تفاوت های بسیاری را دراین شهر نسبت به قبل مشاهده کردم، گفت: روز به روز به زیبایی پایتخت کشورتان افزوده می شود و این نشان می دهد که شهر شما شهر پویا و زنده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت هایی که در تهران دیدم واقعا تحسین برانگیز است، خاطرنشان کرد: این شهر با تصوراتی که از قبل از آن داشتم، بسیار تفاوت داشت.

توسکانو در پایان گفت: هنرمندان و عکاسان شهر تهران باید با مهارت خاص خود ویژگی های منحصر به فرد شهر خودشان را با برپایی نمایشگاه های مختلف به مردم نشان دهند .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: