جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مرداد 1393     
از منتقدان دلجویی کنید

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ عطاء‌الله سلطانی‌صبور نماینده مردم رزن در مجلس طی تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور در جلسه علنی امروز، اظهار داشت: برادر گرامی، جناب آقای دکتر روحانی ما می‌دانیم شرایط اقتصادی کشور، اصلاح وضعیت معیشت کشور و دفاع از حقوق ملت در قبال جبهه استکبار و زیاده‌خواهان بین‌المللی سخت و دشوار است اما در چنین شرایطی باید از ملت صدای واحد وحدت و استقامت شنیده شود.  
 
وی با بیان اینکه آنچه باعث وحدت و همدلی می‌شود «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است، ادامه داد: بار اداره کشور سنگین است و بار سنگین سبب لرزش زانوان و کم شدن استقامت و در نتیجه منجر به عصبانیت می‌شود و در حال عصبانیت نیز سخنانی که به زبان جاری می‌شود که حالت حکیمانه و مستدل نخواهد داشت و از مهر و عاطفه نخواهد بود و چه بسا موجب هتک حرمت مومنین شده و شان آنان تنزل یابد و  در این وضعیت بنابر آموزه‌های اهل بیت (ع) انسان از ولایت الهی خارج خواهد شد.  
 
نماینده مردم رزن با تاکید بر اینکه ما به برادران دینی خود خوشبین هستیم، تصریح کرد: سخنان اخیر شما در دیدار با مردم چهارمحال و بختیاری و در جمع سفرا را از سر تعمد ندانسته و‌ آنرا ناشی از عصبانیت و یا نوعی غفلت می‌دانیم.  
 
سلطانی صبور با بیان اینکه چنین بر می‌آید فعالیت‌های خود را در عرصه‌های داخلی و خارجی منتهی به توفیق ندانستید و برآشفته شدید، اظهار داشت: ما این سخنان را درشان رئیس جمهوری اسلامی ایران نمی‌دانیم و درخواست تامل و سعه صدر بیشتری داریم. 
 
وی اظهار داشت: جناب آقای رئیس جمهور شجاعت در فرهنگ دینی ما از تسلط بر نفس صادر می‌شود لذا استدعا دارم از منتقدان دلجویی و از آنان برای رفع مشکل کشور نظرخواهی کنید تا دشمن قدار دچار توهم نشود.  
 
نماینده مردم رزن در مجلس نهم در پایان خاطر نشان کرد: همچنین از دولت درخواست دارم در پرداخت بهای گندم به کشاورزان تسریع کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: