جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 بهمن 1392     
واکنش علی پروین به حذف پرسپولیس

مهر: سرپرست باشگاه پرسپولیس شکست سرخپوشان در اهواز را ناشی از اتفاقات فوتبال و بداقبالی پرسپولیس دانست و بر حمایت از علی دایی و کادر فنی تیم تاکید کرد. علی پروین در شرایطی به حمایت از سرمربی پرسپولیس پرداخته که این تیم علاوه بر از دست دادن جام حذفی در لیگ برتر هم شرایط مناسبی ندارد و با دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
 
 علی پروین درباره شکست سرخپوشان در اهواز گفت: می توانستیم قبل از اینکه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود برنده میدان باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. فوتبال است و هزار و یک اتفاق. بنده بعد از بازی نیز در گفتگوی تلفنی با علی دایی تاکید کردم که در ضربات پنالتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی را هدر می دهند. به اعتقاد بنده پرسپولیس در اهواز بدشانس و بداقبال هم بود و وقتی کار به ضربات پنالتی می کشد هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
 
پروین درباره گفتگوی تلفنی اش با علی دایی گفت: طبیعی است که باشگاه با سرمربی اش ارتباط داشته باشد و ما نیز بعد از دیدار با فولاد درباره بازی با سرمربی تیم صحبت کردیم و بنده باید بگویم با تمام توان و وجودمان از علی دایی و کادر فنی حمایت خواهیم کرد و در این برهه حساس اطمینان داریم که هواداران با درک شرایط در بازی های باقی مانده لیگ برتر پشتیبانی و حامی تیم خواهند بود و شرایط را برای نتیجه گرفتن و خارج شدن تیم از وضعیت فعلی هموار خواهند کرد.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس که با سایت این باشگاه گفتگو می کرد تاکید کرد: انشاالله با کمک هواداران و همت بازیکنان تیم پرسپولیس در بازی های آتی جبران خواهد کرد و برای پیروزی های متوالی در شش بازی باقی مانده آماده خواهد شد.
 
علی پروین ادامه داد: هواداران باید اتفاقات تلخ اخیر را فراموش کنند و مثل کوه پشت تیم خودشان باشند و به تیم کمک کنند تا به روزهای خوب خودش برگردد. در حال حاضر به اعتقاد بنده مسائل روحی روانی و فشاری که از این نظر روی تیم به وجود آمده تاثیر زیادی دارد و به همین دلیل هواداران می توانند تاثیر ویژه ای در حرکت رو به جلوی تیم داشته باشند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: