جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مرداد 1393     
تغییربرنامه حرکت قطارهای رجاء

تسنیم: در پی مسدود شدن خط راه‌آهن جنوب، به دلیل خروج واگن باری در ناحیه زاگرس محدوده بلاک‌های تنگ پنج و تنگ هفت، برنامه حرکت قطارهای مسافری رجاء در محور جنوب دچار تغییراتی شد.

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با اعلام این خبر افزود: به دلیل خروج از خط دو واگن باری در تونل 35 محور جنوب، و زمان‌بر بودن بازگشایی خط، قطار اهواز – تهران این شرکت به شماره 133 در مورخ 20 مرداد ماه سال جاری (روز گذشته) علیرغم سیر تا اندیمشک، به اهواز مراجعت کرد.

برای سایر قطارها، با هماهنگی راه‌آهن ج.ا.ا و مقامات محلی استان‌های مرکزی و لرستان، نسبت به برقراری سرویس جابه‌جایی با اتوبوس برای ادامه سیر مسافران تا مقاصدشان اقدام شد.

روابط عمومی رجاء اضافه کرد: بر این اساس حرکت قطار عادی اهواز – تهران رجاء به شماره 119 در مورخ 21 مرداد (روز جاری) حدفاصل ایستگاه‌های اهواز تا درود نیز از برنامه حرکت قطارهای مسافری حذف شده و این قطار از ایستگاه درود به سمت تهران و برابر برنامه زمانی خود حرکت می‌کند.

این شرکت ضمن عذر‌خواهی از مسافران قطارهای خود که حرکت آنها در روز گذشته حذف یا با اتوبوس ادامه سیر داده‌اند یادآور شد: با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر، تا یک ماه آینده فرصت دارند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز فروش در سراسر کشور، بلیت خود را استرداد کرده و 100 درصد بهای آن را دریافت کنند.

روابط عمومی رجاء از مسافران قطارهای محور جنوب درخواست کرد: برای اطلاع و اطمینان از برنامه حرکت قطارهای مسافری و سایر اطلاعات سفر با قطار با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های 1539 (از تهران)، و 55651415-021 (از شهرستان‌ها) تماس حاصل کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: