جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 24 تير 1395     
افزایش خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،  مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از افزایش خدمات رسانی به تمامی مدارس استثنایی شهر تهران خبر داد و گفت: به 6 هزار دانش اموز استثنایی پایتخت خدمات رسانی صورت می گیرد.

 

پیمان سنندجی با اشاره به اینکه طرح موفقیت آمیز سامانه جانبازان و معلولین در سرویس رسانی به حوزه مدارس استثنایی ازسال 1392 با تعداد 9 دستگاه اتوبوس در 8 مدرسه استثنایی ویژه دانش آموزان دارای ویلچر آغاز شده است گفت : با توجه به نیاز شهر و مدارس طی سال جاری با تعداد 65 دستگاه اتوبوس کلیه مدارس استثنایی شهر تهران دارای سرویس مدرسه گردیدند.

وی تصریح کرد : 6 هزار دانش آموز ،55 مدارس علاوه بر سرویس رسانی مدرسه ، از خدمات سامانه جانبازان ومعلولین جهت انجام فعالیت های اردویی در طول سال تحصیلی با هر نوع معلولیت بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از راه اندازی 16 خط اتوبوس مناسب سازی شده ویژه معلولان خبر داد و تاکید کرد : پیش از این سامانه معلولان و جانبازان تنها بصورت فردی خدمات رسانی میکرد که سامانه جانبازان و معلولین با تشکیل کارگروه ویژه در حوزه حمل ونقل درون شهری و استفاده از نقطه نظرات گروه های فعال ، اجرای جابجایی گروهی با اتوبوس رادر دستور کار قرار داد ، به همین منظور با راه اندازی تعداد 16 خط با اتوبوس های مناسب سازی شده ،شمال ،شرق ،غرب ،جنوب تهران حتی اسلام شهر و شهر ری را از ساعت 6 صبح لغایت 18 تحت پوشش قرارمی دهد.

سنندجی تصریح کرد: با توجه به شرایط افراد ویلچری جهت پیاده وسوار شدن برای هر نفرحدود15دقیقه وقت لازم بوده که به طور میانگین آن سامانه روزانه 6 نیمراه در طول روز خدمات ارایه می کند. میانگین جابجایی درهر نیمراه 12 نفر می باشد که طی برنامه ریزی های آتی مقرر شد تا 18 نفر از این خدمات استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید ضمن افزایش تعداد افراد استفاده کننده از خطوط فعلی، تا پایان سال جاری تعداد خطوط به 25 خط افزایش یابد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: