جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 تير 1395     
یکطرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از تمهیدات پلیس راهور برای جاده‌ها در روزهای پایانی هفته و همچنین یکطرفه شدن چالوس در روز جمعه و ممنوعیت تردد تریلی در هراز و فیروزکوه خبر داد.
خبرگزاری فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، درمورد آخرین تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در تردد شهروندان در محورهای برون‌ شهری با توجه به روزهای پایانی هفته اظهار داشت: یک طرفه شدن جاده چالوس از ساعت 14 روز جمعه 25 تیر ماه تا 2 بامداد شنبه 26 تیر در دستور کار پلیس راهور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: براساس این تدبیر تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه از سمت کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 17:30 همان روز از سمت مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

این مقام ارشد راهور ناجا به ممنوعیت تردد تریلر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز اشاره و بیان داشت: تردد کامیون و کامیونت بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تریلی در بازه زمانی 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه در محور فیرزوکوه نیز ممنوع خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را در حال حاضر روان توصیف و خاطرنشان کرد: در برخی محورهای مازندران و گلستان بارش باران گزارش شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: