جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 تير 1395     
افزایش نرخ در خط10بی.آر.تی به دلیل افزایش طول مسیر

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به گزارشی مبنی بر افزایش نرخ غیرمتعارف درخط 10 بی.آر.تی گفت: نرخ های خطوط بی . آر.تی براساس بازه های تعریف شده پایه گذاری شده است .

پیمان سنندجی با اشاره به درج گزارشی مبنی بر افزایش نرخ خدمات رسانی در خط 10 بی.آر.تی گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ های خطوط براساس 9 بازه تعریف شده پایه ریزی شده به عنوان مثال در بازه صفر تا 2.5 کیلومتر نرخ 400 تومان است و در بازه 18.5تا 20 کیلومتر 800 تومان نرخ کرایه تعیین شده است . 

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته طول خط 10 بی.آر.تی که تاکنون 11 کیلومتر بود به 23 کیلومتر افزایش پیدا کرده و از میدان آزادی تا پایانه نعمت آباد در منطقه 18 هم خدمات رسانی می کند، گفت: برای این خط که بالغ بر 23 کیلومتر طول دارد معادل 800 تومان کرایه دریافت می شود.

وی تصریح کرد: این در حالی است که 55 مدل کارت حمل ونقل عمومی وجود دارد که برای بیش از 20 کارت (کارت دانشجویی- منزلت ، معلولین و ... )بالغ بر 20 درصد تخفیف درنظرگرفته شده است.

سنندجی تاکید کرد: با توجه به اینکه این خط هفته گذشته راه اندازی شده برچسب های نرخ هنوز تغییر نکرده است. به همین منظور برخی تصور می کنند رانندگان کرایه را بالاتر از نرخ مصوب دریافت می کنند . این در حالی است که با توجه به طول خط کرایه تعیین شده ضمن آنکه این  خط به صورت شبانه نیز فعالیت دارد که نرخ شبانه 1200 تومان می باشد .

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با وزارت علوم و پلیس راهور تمامی خطوط اتوبوسرانی منتهی به مراکز برگزاری کنکور از صبح زود آماده خدمات رسانی ویژه هستند به طوری که خطوط منتهی به مراکز تقویت شده است .

سنندجی تاکید کرد: این هماهنگی وجود دارد تا اتوبوس های اختصاصی نیز در مکان هایی که کنکور برگزار می شود خدمات رسانی داشته باشد . 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: