جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 تير 1395     
خواستگار قلابی در دام پلیس فتا

ریيس پليس فتا كرمان گفت: فردي كه در فضاي مجازي خود را پزشك معرفي و 60 ميليون ريال از يك خانم با وعده ازدواج كلاهبرداري كرده بود، شناسايي شد.
ایسنا: سرهنگ کامبيز اسماعيلي در تشریح این خبر گفت: در پي مراجعه فردي مبني بر كلاهبرداري 60 ميليون ريالي از وي در اينترنت پرونده اي در اين خصوص در پليس فتا تشكيل شد.

وي افزود: شاكي در اظهارات خود بيان داشت كه در سايت همسريابي با فردي كه خود را يك پزشك معروف معرفي كرده بود آشنا شده و پس از گفت و گو هاي چند روزه آقاي دكتر از وي خواستگاري كرده بود.

اسماعيلي بيان کرد: در ادامه شاكي در مورد وي تحقيقات را آغاز مي كند و مشخص مي شود كه چنين پزشكي با اين مشخصات وجود دارد؛ بنابراين شاكي ادامه تحقيقات را متوقف و خيالش از اين بابت راحت مي شود غافل از اين كه شايد هويت فرد جعلي باشد.

وي اظهار کرد: آقاي پزشك كه حسابي اعتماد اين خانم را به خود جلب كرده بود پس از ارائه وعده ازدواج با ترفند اين كه حسابش مسدود است و براي خريد خانه آينده شان احتياج به مبلغ 60 ميليون ريال دارد از شاكي اين مبلغ را در خواست مي كند و پس از واريز اين مبلغ ارتباط خود را با قرباني قطع مي كند.

اسماعيلي گفت: كارشناسان پليس فتا با توجه به توان علمي و با استفاده از امكانات فني و پليسي موفق به شناسايي متهم شدند و وي طي احضاريه‌اي به پليس فتا فرا خوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به اين عمل اعتراف كرد.

رئيس پليس فتا كرمان در پايان توصيه كرد: در فضاي مجازي هر فردي به راحتي مي تواند خود را هرگونه كه مي خواهد معرفي كند و شما را فريب دهد؛ بنابراين نبايد به راحتي باور كنيد كه اين فرد همان شخصيتي است كه معرفي مي كند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: