جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 تير 1395     
عکس سلفی با دایناسورها!

در باغ‌وحشی در لس‌آنجلس شرایطی مهیا شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند دایناسورها را از نزدیک ببینند، لمس کنند و با آنها سلفی بگیرند.
تسنیم: باغ‌وحشی در لس‌آنجلس آمریکا طی پروژه‌ای جذاب 17 دایناسور را به نمایش عمومی گذاشته است.

بر اساس گزارش abcnews، در این باغ‌وحش دایناسورهایی متعلق به دوران مزوزوئیک زندگیی می‌کنند و تخم می‌گذارند و غرش می‌کنند.
 
عکس سلفی با دایناسورها
 
این‌بار ماجراجویی فقط در مورد سفر به گذشته و سفر به زیر زمین نیست بلکه در زمان حال و روی زمین اتفاق می‌افتد.

دایناسورها حدود 65 میلیون سال قبل به دلایل مختلف از روی زمین محو شده‌اند اما در حال حاضر 17 دایناسور در باغ‌وحش «گریفیث پارک» لس‌آنجلس بار دیگر متولد می‌شوند.
 
عکس سلفی با دایناسورها
 
در نمایشگاهی که روز گذشته در این باغ‌وحش برپا شد با استفاده از سیستم انیماترونیک و روش «سایه‌زنی» شرایطی مهیا شد که بازدیدکنندگان توانستند برای اولین‌بار ارتباط بسیار نزدیکی با این جانوران ماقبل تاریخ از نزدیک آشنا شوند و حتی آنها را لمس کنند!

در این نمایشگاه 17 دایناسور مختلف به نمایش درآمده که بازدیدکنندگان شانس اسن را دارند که دایناسورها را لمس کنند و حتی با آنها عکس سلفی بگیرند.
 
عکس سلفی با دایناسورها! +تصاویر
 
وب سایت این باغ‌وحش همچنین به صورت آنلاین مطالب مفیدی در رابطه با این جانوران در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

در این باغ‌وحش حیوانات مدرن نیز به نمایش گذاشته شده‌اند؛ حیوانات مدرنی که به لحاظ در خطر انقراض بودن شباهت زیادی به دایناسورها دارند.
 
 عکس سلفی با دایناسورها

مقامات باغ‌وحش قصد دارند از طریق این نمایشگاه ضمن آگاه‌سازی مردم در رابطه با احتمال انقراض این حیوانات، گامی در جهت پایان دادن به احتمال انقراض این موجودات برداشته بردارند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: