جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 تير 1395     
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:
نیازهای بخش حمل و نقل اساسی و بنیادی است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با اختصاص 22هزار میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: این میزان اعتبار بسیار اندک است ضمن این که در زمینه جاده ها، خدمات ریلی، راه آهن و همچنین ترمیم فرودگاه ها نیز به اعتبار و بودجه نیاز است که باید در این خصوص بررسی های کارشناسی شده صورت گیرد.

 

جهانبخش محبی نیا در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشت: بخش حمل و نقل که قطعا در اولویت قرار دارد و یک نیاز همگانی است باید در وهله اول به آن پرداخته شود و فرصت به این بخش داده شود.

وی در ادامه افزود: واقعیت امر این است که نیازهای بخش حمل و نقل اساسی و جدی و بنیادی است و قطعا باید منابع پایداری را اختصاص و تأمین نمود ولی متأسفانه منابعی که در حال حاضر در دسترس است پاسخ لازم را نمی دهد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: قطعا باید در این شرایط به دنبال خلق راه های نوین رفت چرا که این امر می تواند یک هشدار برای دولت و مجلس باشد تا به تأمین پایدار در حوزه های مختلف جدی تر بپردازند و مسئله اولویت بخش های حمل و نقل را نادیده نگیرد.

محبی نیا با اشاره به جبران عقب ماندگی در حوزه حمل و نقل کشور، خاطرنشان کرد: اقدامات عملی در کشور به صورت نسبی است و متأسفانه ما نمی توانیم تمام توان مالی را به یک بخش اختصاص دهیم و مملکت و امور دیگر را فدای این حوزه نماییم، لذا در این خصوص باید مطالعات کارشناسی صورت گیرد و به میزان اهمیت و نقش آن در توسعه کشور و کاهش آلودگی و تسریع در حمل و نقل و جابجایی مسافران، به موضوع پرداخت و در این حوزه منبعی را تعریف و آن را تأمین نمود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: