جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 تير 1395     
سازمان تاکسیرانی استان اردبیل احتیاجی به افزایش تاکسی ندارد

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 4 هزار و 93 دستگاه تاکسی در سطح استان اردبیل تردد می کنند که با توجه به این تعداد، سازمان تاکسیرانی استان اردبیل احتیاجی به افزایش تاکسی ندارد.

رحیم سعیدی در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی استان اردبیل اظهار داشت: حدود 153 دستگاه تاکسی در روند نوسازی قرار دارد ضمن اینکه دولت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی استان اردبیل 20 میلیون تومان تسهیلات قرار داده است و نیز مبلغ 5 میلیون تومان بابت اسقاط تاکسی های فرسوده توسط تاکسیرانان پرداخت می گردد.

وی در خصوص مراکز اسقاط تاکسی های فرسوده اذعان داشت: طی مذاکرات انجام شده با ستاد مدیریت و  حمل و نقل و کشور این امکان برای استان اردبیل فراهم شده تا تاکسیرانان به مراکز اسقاط در این شهر مراجعه کنند، تا خودروهای جایگزین دریافت نمایند.

 وی با توجه به نحوه نظارت و کنترل بروی تاکسی ها در سطح استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون حدود 7 دستگاه خودرو در سطح استان اردبیل به صورت گشت بازرسی نظارت و کنترل تاکسی ها را برعهده دارند، تا در صورت اخذ کرایه اضافی و عدم رعایت مقررات با رانندگان مختلف برخورد گردد و البته مسافران می توانند شکایات یا نظرات خود را به سامانه پیامکی33818180 ارسال نمایند .

رحیم سعیدی با توجه به آمار تاکسی های دوگانه سوز در استان اردبیل افزود: تقریبا کلیه تاکسی ها در این شهر مجهز به کپسول CNG می باشند که هم اکنون 10 جایگاه CNG در استان اردبیل وجود دارد، خوشبختانه تاکسی های دوگانه سوزی شده هیچگونه مشکلی ندارند و در حد مطلوب و ایده آل است.

وی در خصوص نرخ کرایه ها اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی ها نسبت به سال گذشته در استان اردبیل 20 درصد افزایش داشته  است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات ناوگان تاکسیرانی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر متاسفانه بزرگترین مشکل ناوگان تاکسیرانی بیمه رانندگان است که از سال گذشته تا به امروز قطع گردیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: