جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 تير 1395     
بستر رودخانه کن رمت می شود

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مرمت اساسی بستر رودخانه کن در دهانه های غربی و میانی تقاطع این رودخانه با آزادراه تهران - کرج تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت خاکریز آب با بیان اینکه اقدامات ضروری در دهانه شرقی پل تقاطع آزادراه تهران - کرج با رودخانه کن به اتمام رسیده است ، از به سرانجام رسیدن مجموعه ای از اقدامات عمرانی به منظور ساماندهی و بازسازی کامل بستر رودخانه کن در دهانه های غربی و میانی تقاطع آزادراه تهران - کرج خبر داد.
علیرضا یعقوبی افزود: احداث شیب های اولیه و ثانویه ، حوضچه تعدیل اول و دیواره های جداکننده در این بخش از پروژه پایان یافته است.
وی با تاکید بر آنکه جریان آب روخانه کن پس از اتمام کامل عملیات ساماندهی در دهانه های غربی و میانی تقاطع آزادراه تهران - کرج به این دهانه ها منتقل خواهد شد ، گفت: متعاقب انحراف جریان رودخانه عملیات ساماندهی در دهانه شرقی آغاز خواهد شد ؛ عملیاتی که طبق برنامه زمانبندی تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.
گفتنی است با اجرای پروژه ساماندهی بستر رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران - کرج ، جریان آب رودخانه در بخش جنوب غرب بوستان ارم منظم شده و از آب شستگی پایه های پل تقاطع مذکور پیشگیری خواهد شد. اجرای این پروژه متعاقب اقدامات ضروری همچون رسوب برداری و مرمت بتنی دهانه های غربی و میانی توسط شهرداری های مناطق 21 و 22 در مهرماه سال گذشته به شرکت خاکریز آب واگذار شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: