جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 تير 1395     
پیمان قاسم‌خانی بازیگر «حلزون» می شود

وب‌سایت آی سینما: پیمان قاسم‌خانی که این روزها منتظر دریافت پروانه نمایش اولین فیلم سینمایی خود «خوب، بد، جلف» است، در فیلم سینمایی «حلزون» مقابل دوربین خواهد رفت.

پیمان قاسم‌خانی بازیگر «حلزون»


این نویسنده فیلم‌های و مجموعه‌های کمدی تا کنون در 2 فیلم سینمایی جدی به ایفای نقش پرداخته است. «عاشقانه» و «زندگی خصوصی آقای محمودی و بانو» از جمله فیلم‌هایی جدی هستند که پیمان قاسم‌خانی در آن‌ها بازی کرده است.

قاسم‌خانی قرار است در فیلم «حلزون» به کارگردانی مزدک میرعابدینی به ایفای نقش بپردازد. پیمان قاسم‌خانی علاوه بر نویسندگی فیلمنامه‌های کمدی به خوبی از پس نقش‌های جدی هم برآمده است. «عاشقانه» علیرضا داودنژاد و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از جمله نقش‌های جدی پیمان قاسم‌خانی هستند.

 «خواب است پروانه» تنها ساخته سینمایی میرعابدینی است که این روزها در گروه هنر و تجربه به نمایش در می‌آید. او همچنین سابقه بازی در فیلم‌های «مردی که اسب شد»، «همه چیز برای فروش»، «اکباتان»، «بدرود بغداد» را در کارنامه خود دارد.

ساخت فیلم «حلزون» هنوز به مرحله پیش تولید نرسیده و منتظر تامین بودجه از سوی بنیاد سینمایی فارابی است.

«حلزون» که در ابتدا «مسکن آناناس» نام داشت داستان یک بازیگر سینما را روایت می‌کند که در آستانه پدر شدن است. او می‌خواهد برای اینکه در جامعه سینمایی هویت و نقش واقعی خود را پیدا کند به حوزه‌هایی غیر از بازیگری در حوزه سینما هم روی بیاورد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: