جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 تير 1395     
سلمان خان «سلطان» عید فطر هند

جام جم: منتقدان و تماشاگران سینما در هند، در انتظار اکران عمومی «سلطان» فیلم تازه سلمان خان هستند. این فیلم روز چهارشنبه ششم ژولای، به نمایش عمومی درمی آید.

طبق سنت چند ساله صنعت سینمای هند، اکران عمومی ایام عید فطر به فیلم تازه ای از این خان بزرگ و مسلمان هند اختصاص دارد.
 

سلمان خان «سلطان» عید فطر هند
 

صنعت سینمای هند در چند سال اخیر و هم زمان با بزرگ ترین جشن مذهبی مسلمانان جهان و هند، فیلمی از سلمان خان را به روی پرده سینماها می فرستد.

در کنار حدور سیصد سالن نمایش در سراسر هند، «سلطان» در کشورهای مسلمان منطقه و عرب زبان هم به نمایش عمومی درمی آید.

این کمدی اکشن ورزشی را «علی عباس اظهر» فیلم ساز مسلمان هندی کارگردانی کرده و بازیگرانی مثل آنوشکا شارما و راندیپ هودا هم در آن حضور دارند.داستان فیلم در باره سلطان علی خان یک کشتی گیر روستایی است که در زندگی حرفه ای و خانوادگی با مشکلات بسیار زیادی روبروست.

او که اعتقادی به ناامیدی و باخت ندارد، با تلاش فراوان موفق به شرکت در مسابقات بزرگ ورزشی شهر دهلی شده و به عنوان قهرمان و برنده این مسابقات معرفی می شود.

سینمای هند فیلم های تازه خود را در روزهای جمعه اکران عمومی می کند، تا در سه روز پایانی هفته بتوانند انبوه تماشاگران مشتاق را جذب خود کنند.اما «سلطان» دو روز زودتر از زمان تعیین شده همیشگی و به عنوان فیلم ویژه ایام جشن عید فطر، به روی پرده سینماهای این کشور آسیایی می رود.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، تحلیل گران افتصادی سینمای هند پیش بینی فروش کلانی برای کمدی درام تازه سلمان خان می کنند.سال قبل و در ایام تعطیلات و جشن های عید فطر، کمدی درام «داداش جان باجرانجی» از این بازیگر به نمایش عمومی درآمد. این فیلم فروشی 320 کروری (حدود 50 میلیون دلار) در جدول گیشه نمایش سینماهای هند کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: