جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 تير 1395     
مهمترین نیاز امروز جامعه تأمین فضای تفریح و سرگرمی جوانان است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ضرورت های برگزاری جشنواره ای شبیه جشنواره رمضانی برج میلاد تهران، گفت: یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروز ما تأمین فضای تفریح و سرگرمی جوانانی است که این روزها در آپارتمان های بسیار کوچک درگیر فضای مجازی شده‌اند.

جعفر تشکری هاشمی ضمن بازدید از بخش های مختلف جشنواره شهر خدا با بیان این مطلب افزود: برگزاری این جشنواره ها برای نسل امروز و خانواده های امروزی بسیار مهم و ضروری است، باید برای کودکان و نوجوانان فضای تفریحات و سرگرمی سالم ایجاد شود تا نسل جوان اندکی از فضای مجازی دور شوند و فرهنگ دور هم نشستن خانواده ها و مشورت آنها با یکدیگر را آموزش ببینند.

وی افزود: در ابتدا تصور می شود فراهم کردن چنین مکان هایی برای کودکان ونوجوانان هزینه بر است، اما با تدبیر شهردار تهران امروز می بینیم که با اندک هزینه هایی می توان خانواده ها را در فضاهایی شبیه جشنواره رمضانی شهر خدا برج میلاد دور هم جمع کرد. امروز دیگر برج میلاد به یک مکان لوکس و تجملی نیست و آمدن به این مکان برای همه شهروندان پایتخت امکانپذیر شده است.

به گفته تشکری هاشمی، تدبیرهای لازم برای ایجاد تفریحات سالم در جشنواره شهر خدا بسیار خوب بوده است، نیازهای کودکان فراهم شده است، تمامی برنامه‌ها و غرفه های ایجاد شده در جشنواره شهر خدا جنبه آموزشی و فرهنگ سازی هم برای کودکان و هم برای خانواده‌ها داشته و لازم است به تمامی دست اندرکاران این جشنواره خسته نباشید بگوییم.

تشکری هاشمی جذاب ترین بخش جشنواره شهر خدا را غرفه کودکان عنوان کرد و گفت: در این غرفه بازی های فکری، بسیار زیادی طراحی شده بود که این می تواند قدرت خلاقیت کودکان را افزایش دهد.

وی همچنین درباره غرفه آموزش‌های ترافیکی به کودکان نیز توضیح داد: تشکیل این غرفه خوب است، اما باید علاوه بر کودکان والدین هم درگیر شوند؛ چرا که آموزش‌های لازم باید هم به کو دکان و هم به والدین داده شود تا حوادث ترافیکی در کشور کاهش یابد و با نهادینه کردن رفتارهای درست ترافیکی، سرمایه های ملی حفظ شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: