جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 تير 1395     
رکورد مصرف آب در تهران شکسته شد

دیروز دمای هوای تهران به بیش از ۴۰ درجه رسید و همین مساله موجب شد تا در ناحیه شمال غرب تهران شاهد افت فشار باشیم. قطع جریان آب در برخی از منازل هشداری به شهروندان است تا مدیریت مصرف آب را جدی بگیرند و البته هشداری به مدیران که غول "قطعی آب" را پشت دروازه های شهر نشان می‌دهد.
ایسنا: نوذری‌پور – قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران – در خصوص افت فشار آب در غرب تهران گفت: در مناطق شهران، پونه، اشرفی اصفهانی و به طور کل شمال غرب تهران به دلیل افزایش دما و مصرف بالا شاهد افت فشار آب بودیم.

وی با بیان این‌که در منطقه شمال غرب تهران سه ساعت شاهد افت فشار آب بوده‌ایم، اظهار کرد: بهترین راهکار برای حل این مساله مدیریت مصرف توسط مردم است.

قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که دیروز رکورد مصرف آب شکسته شد، ادامه داد: در ساعت ۱۹ دیروز مصرف آب به بیش از ۵۰ مترمکعب در ثانیه رسید که این عدد تاکنون بی‌سابقه بوده است.

نوذری‌پور راهکار حل این مساله را جلوگیری از مصارف غیرضروری دانست و افزود: اگر مردم در طول این یک ماه که درجه حرارت افزایش می‌یابد رعایت کنند قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال تابستان شاهد قطعی آب خواهیم بود افزود: اگر روزهایی که دمای هوا بیش از ۴۲ درجه است پیاپی ادامه داشته باشد - به‌طوری که یک هفته شاهد این موضوع باشیم - ممکن است دچار کمبود آب شویم.

قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که در این زمان بیش از همیشه نیازمند مدیریت مصرف توسط مردم هستیم، اظهار کرد: اگر مردم همکاری لازم را در نحوه‌ی مصرف آب داشته باشند مشکلی در حوزه تامین آب پیش نخواهد آمد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: