جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 تير 1395     
محدوده‌های ترافیکی بر اساس میزان آلایندگی‌

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اجرای طرح LEZ در شهر تهران را منوط به تعیین تکلیف شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور عنوان کرد و افزود: اگر این طرح در این شورا به نتیجه رسید و تصویب شد ، پلیس وارد سیر اجرایی آن می شود.

سردار تیمور حسینی درباره اینکه آیا اجرای این طرح که مجوز ورود خودروها به محدوده‌های ترافیکی بر اساس میزان آلایندگی‌شان صادر می شود، امکانپذیر هست، گفت : به طور حتم زمانبندی مشخصی برای اجرای این طرح وجود دارد و پیش بینی های لازم در خصوص اجرای آن بعمل آمده و با اطمینان می توان گفت که قابلیت اجرایی دارد.

سردار حسینی اعلام کرد : مقایسه کیفیت رانندگی تهرانی ها در طی سال های گذشته با وضعیت امروز نشان می دهد رانندگی تهرانی ها خیلی بهتر شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ویژگی های بارز رانندگی در سطح تهران افزود: منظم شدن رانندگی ، کاهش میزان تصادفات و رعایت قوانین گواهی بر بالا رفتن سطح فرهنگ رانندگی در تهران شده است.

وی در خصوص کیفیت رانندگی شهروندان تهرانی پس از اجرای طرح های « خط سفید » در سطح تهران اظهار کرد: هر گونه اقدام سلبی و یا ایجابی دارای نتایجی است به طوری که در اجرای طرح «خط سفید » نیز ساماندهی گذرگاه‌های عابر پیاده و حرکت بین خطوط از جمله اهداف پلیس راهور در اجرای بوده است به طوری که اجرای این طرح در سطح تهران مثمر ثمر بوده است.

سردار حسینی رسیدن به اهداف در جریان اجرای طرح «خط سفید » را اجتناب ناپذیر خواند و گفت: طراحی و برنامه ریزی این طرح با حضور طیف گسترده ای از کارشناسان شهری و ترافیک همراه بوده است و با هم اندیشی ، تفکر و خرد جمعی همراه بوده است از این رو جز موفقیت انتظاری از اجرای این طرح نداشتیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: