جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 تير 1395     
حضور 7 ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه

به گزارش شهرداری نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی انبار نفتی در 9 کیلومتری عوارضی تهران-قم و ابتدای واوان خبر داد. 

جلال ملکی در گفت و گو با شهرنوشت، با اشاره به آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ مواد نفتی و پتروشیمی گفت: انبار 15 هزار متری در 9 کیلومتری عوارضی تهران-قم و ابتدای واوان دچار حریق شد که 3 باب سوله 2هزار متری در این انبار بود ، تمام سوله ها مملو از مواد قابل اشتعال و مشتقات نفتی خصوصا تینر بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از سوله ها بر اثر حادثه کاملا شعله ور شده بود، خاطر نشان کرد: این آتش سوزی به گونه ای بود که دود و شلعه های آن از شعاع بسیار دور نیز قابل مشاهده بود.

وی با اشاره به حضور 7 ایستگاه آتش نشانی از تهران یادآور شد: 4 ایستگاه به طور مستقیم درگیر عملیات شدند و 3 ایستگاه نیز در اطراف محل آتش نشانی کهریرک و اسلامشهر حضور داشتند. بیشتر از 10 خودرو پشتیبانی همچون تانکر آب و خودروی کف از آتش نشانی تهران هم به محل اعزام شدند.

ملکی با تاکید بر حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه گفت: آتش نشانان عملیات را از چند محل آغاز کردند و با حجم زیادی از آب و کف شیمیایی موفق شدند در کمترین زمان ممکن آتش را تحت کنترل خودشان در آورند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آتش تحت کنترل است، اظهار کرد: خوشبختانه به هیچ کدام از سوله های کناری یا کارخانه های مجاور شلعه های آتش سرایت نکرده و آسیب به این سوله ها نرسیده است. همچنین موردی از مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است. البته 2 نفر دچار دودگرفتگی های اولیه شدند که در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست، ادامه داد: در ظاهر خسارت مالی این حادثه زیاد است.

در این حادثه مدیران فرمانداری و بخشداری اسلامشهر نیز در این عملیات حضور داشتند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: