جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 تير 1395     
اجرای قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی در همه زمینه ها بخصوص حوزه حمل ونقل نباید سیاسی شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی درخصوص لزوم توسعه حمل و نقل عمومی، گفتحمل و نق ریلی در کشور از مهمترین و امن ترین وسایل حمل و نقل در دنیاست که متأسفانه کشور ایران در این مقوله از دیگر کشورها عقب است .

بی مقدار در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز اذعان کرددلایل عقب ماندگی در این صنعت عدم توجه و تمرکز بر روی کارکرد و تصمیمات مدیریتی در کشور است، در این راستا خطوط ریلی بین شهری نیز با کمبودهایی مواجه است، چنانچه آن طور که باید و شاید به آن پرداخته می شد  آلودگی هوا و همچنین تصادفات جاده ای به حداقل می رسید ولی متاسفانه اقدامات اثرگذاری در این زمینه صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به خطوط ریلی درون شهری  تصریح کردمترو یکی از مهمترین ضروریات کشور است و باید به هر نحوی در جهت توسعه آن تلاش نماییم و اقداماتی را اجرایی نماییم تا پیشرفت چشمگیری حاصل گردد.

بی مقدار در خاتمه اظهار داشتمعتقدم که هر قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب می گردد باید  به طور صحیح به آن عمل شود لذا اجرای قوانین در زمینه های مختلف عمرانی،اقتصادی و اجتماعی نباید سیاسی شود و سیاست در آن دخالت داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: