جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 تير 1395     
عرضه نسخه تقلبی آیفون ۷ پیش از رونمایی!

از قدیم‌الایام چینی‌ها در امر کپی کردن و ساخت نسخه‌های تقلبی گوشی‌های محبوب پیش‌قدم بوده‌اند! این‌بار چند ماه پیش از رونمایی رسمی از آیفون ۷ اولین نمونه تقلبی آن در چین پیدا شده است.
مشرق: با درز شایعات و تصاویر مختلف مربوط به آیفون 7 می‌توان یک ظاهر تقریبی را برای پرچم‌دار آینده اپل متصور شد. تغییر خطوط پلاستیکی آنتن، حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا و همچنین افزودن دوربین دوگانه از جمله شایعات تقویت شده در این زمینه است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید این آیفون تقلبی به رنگ محبوب رزگلد عرضه شده و هیچ شرمی هم از قرار دادن لوگوی اپل بر پشت خود نداشته است. تنها تفاوت بارز نوشته‌های پایین بدنه است که خبر از طراحی در تایوان (!) و ساخت در چین دارد. آیفون‌های تقلبی معمولاً به دو منظور ساخته می‌شوند: یکی فریب دادن کاربران و فروختن آن‌ها به عنوان کالای اصلی و دیگری عرضه با قیمت پایین برای افرادی که توان خرید یک گوشی گران‌قیمت اپلی را ندارند.

 نسخه تقلبی آیفون ۷
 
به هر حال این اولین نمونه تقلبی آیفون است که براساس تصاویر خیالی از ظاهر آن طراحی و ساخته شده است و مطمئناً در ماه‌های آینده و پس از رونمایی رسمی از آیفون جدید اپل نمونه‌های تقلبی بیشتری بازار را پر می‌کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: