جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 تير 1395     
اهداف شرکتهای خارجی برای همکاری با خودروسازان داخلی بازاریابی و کسب سود از بازار ایران است

به گزارش گروه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، یکی از نمایندگان مجلس دهم ضمن تاکید بر توجه خودروسازان به تولید محصولاتی با کیفیت اظهار داشت : امروز تلاش خودروسازان نسبت به تولید خودروهای با کیفیت تر به منظور حضور در بازارهای رقابت و پاسخ گویی به  نیاز مصرف کنندگان داخلی قطعا بسیار مهم تر از همکاری با شرکتهای خارجی است.

روح الله بابایی صالح با اشاره به اهداف خودروسازان خارجی برای همکاری با صنعت خودرو ایران گفت : مسلما بخش مهمی از اهداف شرکتهای خارجی برای همکاری با خودروسازان داخلی بازاریابی و کسب سود از بازار ایران است بنابراین با توجه به موقعیت بسیار خوب بازار ایران درصدد همکاری و مشارکت و سرمایه گذاری در صنعت خودرو ایران هستند.

وی با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و اهمیت اجرای آن در بخش های تولیدی و صنعتی خاطر نشان کرد : صنعت خودرو ایران قابلیت و توانایی لازم را  دارد که با تکیه بر دانش و تکنولوژی متخصصان داخلی در مسیر تولید محصولات رقابتی حرکت کند تنها تحقق این مساله نیازمند عزم و اراده جدی خودروسازان و از سویی حمایت دولت و مجلس در این شرایط است.

وی گفت : البته دستیابی به این هدف در صنعت خودرو ، بسیار سخت و دشوار و زمانبر است اما به تدریج با حرکت در این مسیر می توان به خودکفایی در تولید خودروهای جدید و متنوع با تکیه بر توان داخلی دست یافت.

نماینده بویین زهرا و آوج  در مجلس دهم اظهار داشت :  هر چند خودروسازان داخلی در این سالها تلاش خوبی برای جذب بازار داخل داشتند اما نکته مهمی که باید بیشتر مورد اهتمام شرکتها قرار گیرد توجه به کیفیت در تولید و پاسخ گویی به نیاز مورد انتظار مصرف کنندگان داخلی است.

بابایی صالح  با تاکید بر اینکه امروز کیفیت حرف اول را در صنعت خودرو دنیا می زند ، افزود : با ارتقاء کیفی خودروهای داخلی قطعا تقاضا در بازار خودروهای داخلی افزایش خواهد یافت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: