جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 تير 1395     
يك نماينده مجلس دهم با انتقاد از كيفيت پايين خودروهاي داخلي؛
عدم کیفیت خودروهاي داخلي دليل گرايش مردم به خودروهاي خارجي است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، يك نماينده مجلس دهم با تأكيد بر لزوم كاهش واردات بي رويه خودرو، گفت: واردات خودرو از هر نوع و از هر كشوري به اقتصاد كشور ضربه وارد خواهد كرد و در سال «اقتصاد مقاومتي»، لازم است به فكر توسعه صنعت خودرو و افزايش كيفيت و كميت خودروهاي داخلي باشيم.

ابوالفضل حسن بيگي افزود: براي كوتاه كردن دست مافياي دلالان واردات خودرو در خارج از كشور، نيازمند حركات سازماندهي شده هستيم و لازم است مجلس دهم با استفاده از بازوي نظارتي خود، واردات خودرو را كنترل كند.

وي با اشاره به اين كه همچنين وزارت صنعت نيز بايد با  اِعمال تعرفه های مناسب، نسبت به كاهش واردات خودرو اقدام نمايد، اظهار كرد: البته حمايت از توليد داخلي نبايد به قيمت ارائه محصولات بي كيفيت تمام شود، بلكه لازم است توليد كنندگان داخلي نيز نسبت به افزايش كيفيت توليدات خود اقدام كنند.

حسن بيگي با بيان اين كه در حال حاضر كيفيت پايين بسياري از خودروهاي داخلي باعث شده تا مصرف كنندگان تمايل چنداني به خريد خودروهاي توليد داخل نداشته باشند، تصريح كرد: به همين دلیل، مردم به خريد خودروهاي خارجي گرايش پيدا نموده اند.

نماينده مردم دامغان در مجلس دهم در پايان با تأكيد بر اين كه تنوع توليد خودروهاي داخلي در مقايسه با توليدات خودرو در بسياري از كشورها بسيار پايين تر است، خاطرنشان كرد: در حال حاضر، مشتريان با توجه به توان مالي خود، امكان انتخاب محصول مورد نظر خویش را ندارند و دولت بايد با فعال سازي بخش خصوصي به تنوع خودروهای توليدي كمك كند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: