جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 خرداد 1395     
کلکسیون نقش‌های ضد قهرمانم

یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره ایفای نقش های منفی در طول سال های فعالیتش بیان کرد که کلکسیون نقش های ضد قهرمان شده ولی از انتخاب‌هایش راضی است.

مهر: صالح میرزاآقایی بازیگر سریال «سرزمین کهن» که به کارگردانی کمال تبریزی برای شبکه سه سیما ساخته می شود درباره نقش خود در این سریال گفت: من در سریال «سرزمین کهن» نقش افشین ایادی را دارم که شاید به لحاظ کمیت حضور زیادی نداشته باشد ولی حضور با کیفیتی است چراکه یک راس مثلث عشقی سریال را تشکیل می دهد.

صالح میرزاآقایی
 

وی ادامه داد: افشین ایادی یک پسر تحصیلکرده است که خارج از کشور درس خوانده و خلبان است. کلیت این سریال به نظر من بسیار خوب است و علیرضا طالب زاده به خوبی آن را به نگارش درآورده است. نقش هم فراز و نشیب های خود را دارد و با اینکه من پیش از این در سریال های تاریخی زیادی بازی کرده ام در اینجا، هم نقشی که بازی می کنم خیلی خوب است و هم تیمی بسیار حرفه ای داریم.

این بازیگر درباره علت کم کاری خود در عرصه تصویر بیان کرد: من تصمیم گرفته ام از میان پیشنهادهایم دست به انتخاب بزنم چون چند سالی است جدا از حرفه بازیگری کار دیگری هم دارم و به همین دلیل ترجیحا تئاتر و سینما کار می کنم و البته در تلویزیون هم کار خوب کمتر وجود دارد.

میرزاآقایی که بیشتر بازی در نقش های منفی را تجربه کرده است، در این باره توضیح داد: ابتدا این را بگویم که من به شدت عاشق ضد قهرمان ها هستم. فکر می کنم ضد قهرمان ها تخت نیستند و شما باید تلاش کنید نقش را دربیاورید و اینکه مخاطب در عین اینکه نسبت به شخصیت انزجار داشته باشد از او خوشش هم بیاید یعنی بازیگر کار خود را به خوبی انجام داده است.

بازیگر  سریال «مختارنامه» عنوان کرد: رل های ضد قهرمان نقش های جذابی هستند و من هم کلکسیون چنین نقش هایی هستم. با اینکه نقش های مثبت بسیار داشتم اما به شدت ضد قهرمان را دوست دارم. بازی در نقش های منفی را هم از سال ۸۰ با سریال «گمگشته» آغاز و از آنجا بازخوردهای فراوانی را دریافت کردم.

وی در پایان درباره اینکه نقش های منفی خود را با تمایزهایی بازی کرده است، گفت: همه نقش هایی که اخیرا داشته ام از سریال «مختارنامه» تا «کلاه پهلوی» با یکدیگر متفاوت بوده اند و من سعی کرده ام که هیچ گاه بازی هایم در نقش ها شبیه به هم نباشد و فکر هم می کنم درنهایت در یک نقش این مهم است که شما خوب دیده شوید و حتی مثبت و منفی بودن آن هم فرقی نمی کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: